Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Erre mondják h. nem semmi...Újra tengeri kikötője van Magyarországnak!
https://www.vadhajtasok.hu/2019/07/...KJQAhtTtAGLUgP4p-QSg8z6imBtpInmBzD9ZImIHJ412k
Tökéletes indikátora a magyar iparnak. Értékteremtő hely. Aha. És szerencsétlen munkás milyen széken ül? Fillérbaszás a köbön.
Nézd, akarsz röhögni próbáld ki, haver vasútépítkezéseken mérnök és fotózta nekünk: Kiszállsz, láthatósági mellényben az építkezés mellett és számolod hányan futnak el. 50% felett lesz, na ők az R-kord alvállalkozói, fekete munkássokkal. Kibaszott vicces mikor még a földmunkagép kezelő is fut, és ott állsz egyedül az építkezésen. (ez a Dél-Balaton vasúti projekten volt, azon én is dolgoztam). Nem tudom miként van becsalva az e-naplóba, én csak a tervező voltam...
Erre mondják h. nem semmi...
Igazából nem a terület nagysága vagy elhelyezkedése fontos, hanem a jogi lehetőségek, amiket nyújthat a logisztika terén. A kiépülés után lesz igazán érdekes, hogy milyen cégek ill. országok hajói fogják igénybe venni...97 euró 1 négyzetméter 60 évre vámszabadon! Szerintem nem drága, de lehetett volna 99 évre megírni.
A 32 hektár kicsi, de lehet nemsoká más is rájön, hogy megéri üzletelni velünk.
"A most megvásárolt terület egyfajta autonómiát fog élvezni, és magyar szabályok szerint folyhat a vámkezelés és bürokratikus ügyintézés. Ez nagy előnyt jelent a magyar cégeknek."
Akkor valószínüleg magyar vámosok is lesznek ott.
De meg buktál ezek szerint.Voltam én is pályamunkán, mivel volt vasutas vizsgám ezért én kezeltem a figyelmeztető eszközt.
Akkor kellett belefújni ha vonat jött vagy szürke VW terepjáró
Széééék? :O Örüljön neki hogy egyáltalán leülhet!És szerencsétlen munkás milyen széken ül?
Teljesen igazat adok.Igazából nem a terület nagysága vagy elhelyezkedése fontos, hanem a jogi lehetőségek, amiket nyújthat a logisztika terén. A kiépülés után lesz igazán érdekes, hogy milyen cégek ill. országok hajói fogják igénybe venni...
Gondolom valami hasonló státuszú terület lesz mint amit a nagykövetségek kapnak.Végülis akkor valamiféle magyar felségterület lesz ( joghoz nem értek)?
Remélem ennyire nem nyomják fullba, hagyjuk meg a románoknak a költségvetésébe a hadi flottát.Off: hadi flotta?
Én akkor sem értem ezt a dolgot.Igazából nem a terület nagysága vagy elhelyezkedése fontos, hanem a jogi lehetőségek, amiket nyújthat a logisztika terén. A kiépülés után lesz igazán érdekes, hogy milyen cégek ill. országok hajói fogják igénybe venni...
Végülis akkor valamiféle magyar felségterület lesz ( joghoz nem értek)?
A mi esetünkben a Magyar állam vett területet,...és jogokat...,...Nem láttuk a szerződést. Azonban nem hinném. Nálunk is számtalan nyugati cég vett területet, ahol felépítették a gyáraikat és működnek. A földterület tulajdonjogilag az övék. Azonban ettől még nem német, francia, amerikai, egyéb stb ország része,. hanem Magyarországhoz tartozik.
A mi esetünkben a Magyar állam vett területet,...és jogokat...,...
Arról nem tehet egyik kormány se hogy a kedves magyarok b*sznak külpiacra lépni
Mondjuk nehéz egy rugalmas céget építeni mert a magyar túlbürokratizált környezetben még a legjobb szándék mellet is belefutsz abba hogy modern megoldásokat nem tudod használni mert szabálytalan....
Ennek akkor van értelme, ha a kínaiakkal (vagy velük hasonló volument szállító országgal) leboltoltunk előre valami nagyon komoly volumenű szállítást.
A kikötési és vámkezelési (esetleg karbantartási) díjakból esetleg összejöhet ez a lé, amit most ráköltöttünk.