Erre mondják h. nem semmi...Újra tengeri kikötője van Magyarországnak!
https://www.vadhajtasok.hu/2019/07/...KJQAhtTtAGLUgP4p-QSg8z6imBtpInmBzD9ZImIHJ412k
Tökéletes indikátora a magyar iparnak. Értékteremtő hely. Aha. És szerencsétlen munkás milyen széken ül? Fillérbaszás a köbön.
Nézd, akarsz röhögni próbáld ki, haver vasútépítkezéseken mérnök és fotózta nekünk: Kiszállsz, láthatósági mellényben az építkezés mellett és számolod hányan futnak el. 50% felett lesz, na ők az R-kord alvállalkozói, fekete munkássokkal. Kibaszott vicces mikor még a földmunkagép kezelő is fut, és ott állsz egyedül az építkezésen. (ez a Dél-Balaton vasúti projekten volt, azon én is dolgoztam). Nem tudom miként van becsalva az e-naplóba, én csak a tervező voltam...

Erre mondják h. nem semmi...
Igazából nem a terület nagysága vagy elhelyezkedése fontos, hanem a jogi lehetőségek, amiket nyújthat a logisztika terén. A kiépülés után lesz igazán érdekes, hogy milyen cégek ill. országok hajói fogják igénybe venni...97 euró 1 négyzetméter 60 évre vámszabadon! Szerintem nem drága, de lehetett volna 99 évre megírni.
A 32 hektár kicsi, de lehet nemsoká más is rájön, hogy megéri üzletelni velünk.
"A most megvásárolt terület egyfajta autonómiát fog élvezni, és magyar szabályok szerint folyhat a vámkezelés és bürokratikus ügyintézés. Ez nagy előnyt jelent a magyar cégeknek."
Akkor valószínüleg magyar vámosok is lesznek ott.
De meg buktál ezek szerint.Voltam én is pályamunkán, mivel volt vasutas vizsgám ezért én kezeltem a figyelmeztető eszközt.
Akkor kellett belefújni ha vonat jött vagy szürke VW terepjáró![]()


Széééék? :O Örüljön neki hogy egyáltalán leülhet!És szerencsétlen munkás milyen széken ül?

Teljesen igazat adok.Igazából nem a terület nagysága vagy elhelyezkedése fontos, hanem a jogi lehetőségek, amiket nyújthat a logisztika terén. A kiépülés után lesz igazán érdekes, hogy milyen cégek ill. országok hajói fogják igénybe venni...
Gondolom valami hasonló státuszú terület lesz mint amit a nagykövetségek kapnak.Végülis akkor valamiféle magyar felségterület lesz ( joghoz nem értek)?
Remélem ennyire nem nyomják fullba, hagyjuk meg a románoknak a költségvetésébe a hadi flottát.Off: hadi flotta?
Én akkor sem értem ezt a dolgot.Igazából nem a terület nagysága vagy elhelyezkedése fontos, hanem a jogi lehetőségek, amiket nyújthat a logisztika terén. A kiépülés után lesz igazán érdekes, hogy milyen cégek ill. országok hajói fogják igénybe venni...

Végülis akkor valamiféle magyar felségterület lesz ( joghoz nem értek)?
A mi esetünkben a Magyar állam vett területet,...és jogokat...,...Nem láttuk a szerződést. Azonban nem hinném. Nálunk is számtalan nyugati cég vett területet, ahol felépítették a gyáraikat és működnek. A földterület tulajdonjogilag az övék. Azonban ettől még nem német, francia, amerikai, egyéb stb ország része,. hanem Magyarországhoz tartozik.
A mi esetünkben a Magyar állam vett területet,...és jogokat...,...
Arról nem tehet egyik kormány se hogy a kedves magyarok b*sznak külpiacra lépni
Mondjuk nehéz egy rugalmas céget építeni mert a magyar túlbürokratizált környezetben még a legjobb szándék mellet is belefutsz abba hogy modern megoldásokat nem tudod használni mert szabálytalan....

Ennek akkor van értelme, ha a kínaiakkal (vagy velük hasonló volument szállító országgal) leboltoltunk előre valami nagyon komoly volumenű szállítást.
A kikötési és vámkezelési (esetleg karbantartási) díjakból esetleg összejöhet ez a lé, amit most ráköltöttünk.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..