Magyarország ipara

Na ez a nem semmi lehetőség!

http://www.portfolio.hu/unios_forrasok/kfi/itt_az_ujabb_vilagraszolo_magyar_sikertortenet.1.205214.html


@tarzaan de hát tudod a választ akkor ? 0% körön belül részhez képest a 30% -lék. Ajánlom figyelmedbe a NAGYSAKKTÁBLÁ-s topicot , itt 1-2-3 éven belül hábórú lesz, itt csak 2 lehetőség van.
Velem vagy ellenem ? Ez a kérdés egyszerű mint az 1x1.

Sosem lehet ennyire leegyszerűsíteni a dolgokat.
 
Pedig ez így megy , Mátyás király is ennyire leegyszerüsitette a dolgot, történelem, történelem, azért van hogy tanuljunk belőle, nem a mesék miatt.
Egy erős és stabil ország alapja a belügyi stabilitás és az egy irány követése vagy elfgoadása.
 
http://www.vg.hu/velemeny/interju/negyedevel-is-olcsobb-lehet-a-sajat-gyartasu-vasuti-kocsi-a-vasaroltnal-437841
 
A Magyar haderő fejlesztésében volt:
http://mno.hu/belfold/aki-idot-nyer-eletet-nyer-1257644
<b>" Szabó István jelezte, egy magyar fejlesztésű és magyar gyártású berendezésről van szó, a kétszázmillió forint értékű eszközt egy bérleti konstrukció keretében használja a Honvédkórház."</b>
 
Tudom hogy nem ipar, de gazdasági terület szerzés.

Az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. és a MOL Csoport tagja, a Slovnaft a.s. 2014. november 19-én közös, nem kötelező érvényű ajánlatot tett a Slovenské Elektrárne a.s. 66%-os, az ENEL SpA. tulajdonában lévő részvénycsomagjának.
<b>A Slovenské Elektrárne 5739 MW beépített erőművi kapacitással rendelkezik, amellyel a szlovák villamos energia igény mintegy 80%-át biztosítja.
</b>
<b><i>Mindezen felül a Slovenské Elektrárne tulajdonában van két épülő 470 MW-os atomerőművi blokk is.</i></b>

megvásárlására.http://www.mvm.hu/hu/hirek/SitePages/newsDetails.aspx?NewsID=509
 
Tudom hogy nem ipar, de gazdasági terület szerzés.

Az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. és a MOL Csoport tagja, a Slovnaft a.s. 2014. november 19-én közös, nem kötelező érvényű ajánlatot tett a Slovenské Elektrárne a.s. 66%-os, az ENEL SpA. tulajdonában lévő részvénycsomagjának.
<b>A Slovenské Elektrárne 5739 MW beépített erőművi kapacitással rendelkezik, amellyel a szlovák villamos energia igény mintegy 80%-át biztosítja.
</b>
<b><i>Mindezen felül a Slovenské Elektrárne tulajdonában van két épülő 470 MW-os atomerőművi blokk is.</i></b>

megvásárlására.http://www.mvm.hu/hu/hirek/SitePages/newsDetails.aspx?NewsID=509

Ez érdekes hír. A cseh ČEZ és kínai cégek is érdeklodnek a SE iránt. Az ENEL mivel nincs semmilyen tapaszatalata atomeromuvek építése teruletén a leheto legrosszab dontés volt a cég privatizálásakor....
 
Tudom hogy nem ipar, de gazdasági terület szerzés.

Az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. és a MOL Csoport tagja, a Slovnaft a.s. 2014. november 19-én közös, nem kötelező érvényű ajánlatot tett a Slovenské Elektrárne a.s. 66%-os, az ENEL SpA. tulajdonában lévő részvénycsomagjának.
<b>A Slovenské Elektrárne 5739 MW beépített erőművi kapacitással rendelkezik, amellyel a szlovák villamos energia igény mintegy 80%-át biztosítja.
</b>
<b><i>Mindezen felül a Slovenské Elektrárne tulajdonában van két épülő 470 MW-os atomerőművi blokk is.</i></b>

megvásárlására.http://www.mvm.hu/hu/hirek/SitePages/newsDetails.aspx?NewsID=509

Igen, a Szlovák Villamosművek eladásának híre már elég régen felvetődött, sőt az esetleges magyar cégek általi ajánlattétel lehetősége is.

Egyesek szerint orosz érdekek húzódnak meg a magyar ajánlat mögött, mert még így együtt (MVM-MOL) is túl nagy falat lenne a magyar cégeknek ez a bevásárlás. (Viszont a szlovákok szerint a magyarok megbízhatók, nem játszák át orosz kézre a céget.)

Mindenesetre az biztos, ha megszerzik, akkor a térség legnagyobb áram előállítója esetleg exportőre magyar cégcsoport lesz.
 
Hm, ha a Mol eladja az Ina részt az oroszoknak (esetleg forintért nem dollár) akkor talán nem is lenne olyan nagy falat.
 
Én egy kicsit esélyesebbnek tartoma cseheket a mohi atomeromu miatt(a 3 és .4. blokk épít. 2 -3 év a késés)

http://ujszo.com/online/gazdasag/2014/11/19/a-cez-megvenne-az-enel-reszesedeset-a-szlovak-villamos-muvekben

http://www.bumm.sk/gazdasag/2014/11/20/a-magyarok-felvasarolnak-a-szlovak-elektromos-muveket
 
sziasztok ! Molni : Ahhoz képest az Ikaruszok még mindig gurulnak, elég jó kis buszok voltak,nem kell őket leszólni,mert amire tervezték őket bőven túl tejesítették.
Nem tudom, hogy miért hiszik azt egyesek, hogy csak az Ikarus buszok képesek 20 évig gurulni... jelen pillanatban is az ikarusz 260 a legjobb busz a bkv-nál, sokkal könnyebb , meg egyszerübb vezetni mint a citaro merciket, meg a volvokat, nem beszélbe arról, hogy valamikor a merci, meg volvo mérnőkei itt tanultak az ikarusznál, buszt hogyan kell gyártani.
 
sziasztok ! Molni : Ahhoz képest az Ikaruszok még mindig gurulnak, elég jó kis buszok voltak,nem kell őket leszólni,mert amire tervezték őket bőven túl tejesítették.
Nem tudom, hogy miért hiszik azt egyesek, hogy csak az Ikarus buszok képesek 20 évig gurulni... jelen pillanatban is az ikarusz 260 a legjobb busz a bkv-nál, sokkal könnyebb , meg egyszerübb vezetni mint a citaro merciket, meg a volvokat, nem beszélbe arról, hogy valamikor a merci, meg volvo mérnőkei itt tanultak az ikarusznál, buszt hogyan kell gyártani.

Minden relatív.
A mostani buszok már talán más technológiát képviselnek.
Viszont emlékszem , egykoron meg akartuk Ikarussal hódítani Kanadát.
Vittünk egy rakás, nagyon mívesen összerakott buszt ki.
Azt gondoltuk, megfelel a nyugati normáknak a minősége.
Hát, nem az összerakással volt gond, meg nem is a kényelemmel.
Inkább a felhasznált, jó szocialista minőséget képviselő alapanyagokkal.
Kb., fél év után már ette a korrózió a buszokat.
Na, Kanada nem is rendelt belőlük egyet sem, ha jól emlékszem.
A kivitteket meg hazahozták, mert még azokra sem tartottak igényt.
 
Na ez az...

http://kanadavilaga.com/2013/03/03/multidezo-a-torontoi-ikarus-busz-galeria/
 
az egyik ismerösöm oroszországban járt , és amikor meghallotta egy orosz ,hogy Magyar éltette a Magyarokat ,hogy az ikarusz milyen hárásov, beinditották, és egy félévig folyamatosan ment megállás nélkül, mert ha megállt volna megfagyott volna benne a gázolaj.
 
"Szergej specialist" közölte egy fiatalember, az oroszországi gyakorlatra menő légvédelmisekkel, valamikor a 80-as években.
Történt ugyanis, hogy a kiutazó légrakosok egyik vagonjának ablaka nem volt lehúzható.
Próbálták, majd jött az orosz segítség.
Egy Orosz vasutas, aki specialista Szergej néven mutatkozott be, kalapáccsal kivágta az ablakot.
Majd büszkén konstatálta, hogy ,megoldotta a problémát. :)
 
igen az ruszkik praktikusan , és gyorsan megoldották a dolgokat, 5 perc alatt vezényszora leugrottak a tankokkal a vonat szerelvényről, amig a mienk 3 orán át lepakolták a harckocsikat, a Magyar ipar nem tud, tudna termelni annyit amennyit az oroszok megvennének, holott az europai unionak , csak piac vagyunk...