Magyarország ipara

A egészségügy napi szintű működési gondjaira mikor akar költeni kormányunk?
Milyen napi szintű működési gondokra gondolsz? Csak mert az nem fog tetszeni a népnek ahogy ez meg lesz oldva. A koncepció tudtommal megvan. Csak ugye kórházbezárással, összevonással fog járni. Hogy mikor várható az elindítása, az passz.
 
Milyen napi szintű működési gondokra gondolsz? Csak mert az nem fog tetszeni a népnek ahogy ez meg lesz oldva. A koncepció tudtommal megvan. Csak ugye kórházbezárással, összevonással fog járni. Hogy mikor várható az elindítása, az passz.
Alapellátás nélkül nem lehet tovább csökkenteni a jelenlegi ágyszámot. Ráadásul ennyi pénzből normálisan üzemelteni nem lehet. Sakk-matt ha nem akarunk beletenni sok pénzt. Ráadásul ez nem NER meg nagytőkés-réteg kialakítása. És az egészségügy mellett még van pár megoldandó kormányfeladat, ami szintén hanyagolva van régóta erősen. Úgyhogy várom már a kórházbezárásokat nagyon! Mellesleg mi lenne, ha a TB megszabná mi mikor miéret ingyenes, a többi lenne fizetős. Mindjárt normálisabban menne az egészségügy. De ugye ennek lehetőségét is lenépszavazták anno a FIDESZ kezdeményezésére.
 

Gigantikus vasútfejlesztésbe kezdene Lázár János, teljesen magyar tulajdonba venné a GYSEV-et is!​

- Mekkorát fordult a világ 4év alatt! Négy éve még a GYSEV akarta megvenni s üzemeltetni a nyugati regionális részt! :D Most meg hirtelen forgásirány van! Hát az Alpok szép kiránduló hely! :cool: Sok szép szállodával!
 
Hogy áthúzzák a hegyen a 2000t-t, a 2000m-en, azért! :mad:
Milyen 2000 tonnát???? Egy vagon nincs több 50 tonnánál átlagban húz 4-5 darabot tehát max 200-250 tonna az egész szerelvény
Nálunk alföld van! Hogy a szavaiddal éljek, a szarokkal is elgurigázunk a 2000t-val 120km/h-ig,
160km/h ig kéne amire a v43 már totál alkalmatlan de még a gigant is... Nemzetközibe meg 230 lenne a minimum na ezért kéne a Vetcron...
Azt a néhány dombot ami van azt meg sebességcsökkentéssel is meg lehet oldani! Vagy + Vonó vagy toló géppel X-Y állomások között.
Így is késik eleget a vonat nem kell még az ócskavas mozdony miatt is tovább késni
Vagy + Vonó vagy toló géppel X-Y állomások között.
Ja biztos sokkal olcsóbb lenne mint 1 normális mozdony... Az időveszteségről nem is beszélve
 
  • Tetszik
Reactions: tonyo
Mondjuk én láttam 40 kocsis szerelvényt is...
Meg szerintem ha van már egy gyárad licensszel, akkor nem akkora ügy kiadni a parancsot a fejlesztésre...
Teljesen felesleges gyártást ide hozni...ha hozzá adott értéket akarsz akkor szervíz/logisztikában kellene gondolkodni.
A gond ott van hogy amibe belenyúl az állam (gyártás licenc stb....) az mind vakvágányra fut vagy jelentős késésel túlárazva landol. Piaci alapon meg fogja fogni a cégeket. Kivétel a Stadler... de az is addig amíg valamelyik stroman nem nézi ki hogy ugyan részesedést kellene vásárolni benne vagy a maradékot feltornászni.
 
Teljesen felesleges gyártást ide hozni...ha hozzá adott értéket akarsz akkor szervíz/logisztikában kellene gondolkodni.
A gond ott van hogy amibe belenyúl az állam (gyártás licenc stb....) az mind vakvágányra fut vagy jelentős késésel túlárazva landol. Piaci alapon meg fogja fogni a cégeket. Kivétel a Stadler... de az is addig amíg valamelyik stroman nem nézi ki hogy ugyan részesedést kellene vásárolni benne vagy a maradékot feltornászni.
A fejlesztett mozdonyt kell idehozni...nem a gyártást...
 
  • Tetszik
Reactions: tonyo

Gigantikus vasútfejlesztésbe kezdene Lázár János, teljesen magyar tulajdonba venné a GYSEV-et is!​

- Mekkorát fordult a világ 4év alatt! Négy éve még a GYSEV akarta megvenni s üzemeltetni a nyugati regionális részt! :D Most meg hirtelen forgásirány van! Hát az Alpok szép kiránduló hely! :cool: Sok szép szállodával!
Talán belefér még a MÁV-Cargo is?
 
 
az egészségügy rendbetétele egy komoly és hosszadalmas munka. a legfontosabb szerintem a megelőzés és a rendszeres szűrővizsgálat.
Lehet hogy furcsán fog hangzani de én a jogosítvány részévé tennék egy komplett szűrővizsgálatot (jogosítványt általába fiatalon szerez a többség és mégha nem is a teljes társadalmat öleli fel mégis jelentős hányadát annak.) a késöbbiekben a jogosítvány meghosszabításához 10 évente színtén kötelezővé tenném a preventív jellegű vizsgálatot és összehasonlítani a kapott adatokat és valói egészségállapot nyomonkövetést hoznák létre.
Tudom tudom így is drága a jogosítvány (de ha jól tudom jelentős kedvezmény jár bizonyos kor alatt.)
 
én úgy tudom hogy ők Szerbiából importálják a műtrágyát mert a CO2 ott nem szennyezi a környezetet csak az EU-ban.
Valszeg Péten is ez lesz, csak épp az ammónia esetében
„Nem fogunk földgázt vásárolni, hanem behozzuk az importammóniát” – magyarázta.
 
Erről sajnos lemaradtunk. :(
De ez gondolom, jó kínai akkugyár, mert nem nálunk lesz.
A debreceni CATL gyártásának 20%-a les
A legjobb akkugyár az, amit
  1. nem egy kiszáradó térségbe telepítenek;
  2. nem egy védett vízbázis fölé építik;
  3. nem 20-30 km-es vízvezetéken kell odáig elvinni a vizet;
  4. nem jó minőségű termőföldön építenek, hanem mondjuk egy rozsdaövezetben;
  5. komoly környezetvédelmi jogszabályoknak kell megfelelnie;
  6. a katasztrófavédelem és a kormányhivatal érdemi, bevétellel arányos büntetést szabhat ki szabálysértés esetén
és sorolhatnám.
 
"A Hankook Tire nagyjából 210 milliárd forintos beruházással 450 új munkahelyet hoz létre Rácalmáson, ahol a dél-koreai vállalat kifejezetten tehergépkocsikhoz és autóbuszokhoz fog abroncsokat gyártani – jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter csütörtökön Bakuban."


Megj. Akár összefüggés lehet a hazai katonai jármű flotta bővüléssel, gyártással is.