Én is csak utas voltam.Ott az a titok, hogy alig van benne kero.
A kiliti Minyóval már én is felmentem 4000 méterre, csak én "gyalog" jöttem le.
(Na jó, egy szakember is volt a hátamra erősítve)
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Én is csak utas voltam.Ott az a titok, hogy alig van benne kero.
A kiliti Minyóval már én is felmentem 4000 méterre, csak én "gyalog" jöttem le.
(Na jó, egy szakember is volt a hátamra erősítve)
Szintén újdonság a hátsó deszant rámpa két oldalára került áramlásterelő lemez is.
![]()
Az oroszoknál ez a megszokott2015 augusztus (itt is csúnyán kormol a hajtómű)
![]()
Most láttam ezt a képet, a CH-53 is derekasan bekormolja a farkát. Miért nem figyelnek erre oda ezeknél a típusoknál? Csak esztétikai a probléma?Jót tenne a gépnek egy hosszabb kiömlő.
Az áprilisi képet már fentebb posztoltam:
![]()
Júniusban a nyílvánosságnak (a sorozatgyártás jövője szempontjából fontos emberkenek is!) be kellett mutatni, ezért kemény munkával levakarták róla a ráégett kormot, amit a felület sínylett meg:
![]()
Véget ért a műsor, jöhettek a júliusi dolgos hétköznapok:
![]()
Ha a kiömlő csak simán felfelé állna, már jobb volna a helyzet.
Lehet hogy akkor a rotortól jövő nagy sebességű és tömegű légáramlat túl erős fojtást eredményezne a fúvócső kiömlő keresztmetszetében, így hátrányosan befolyásolná a hajtómű működését és leadott teljesítményét.Jót tenne a gépnek egy hosszabb kiömlő.
![]()
![]()
![]()
Ha a kiömlő csak simán felfelé állna, már jobb volna a helyzet.
Ezt így reggel kávé előtt ?Lehet hogy akkor a rotortól jövő nagy sebességű és tömegű légáramlat túl erős fojtást eredményezne a fúvócső kiömlő keresztmetszetében, így hátrányosan befolyásolná a hajtómű működését és leadott teljesítményét.
Már kávé után vagyok, egész pontosan tejeskávé után ...Ezt így reggel kávé előtt ?![]()
Ez esetben leírhatnád a probléma megoldását isMár kávé után vagyok, egész pontosan tejeskávé után ...![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..