M
molnibalage
Guest
A MiG-29K annál érdekesebb. 3500-ról 5760 kg-ra nőtt a belső kapacitás miközben a gép tömege 1,7 tonnával lett nagyobb, de az RD-33 erősebb változata utánégetővel majd egy tonnával többet tol fékpadon. Kicsit amolyan Super Hornet szerű hízásnak tűnik. Kb. ilyen arányok kellettek volna a kezdetektől a gépnek. Még, ha összességében kisebb is a gép repülési teljesítménye ez még bőven a C Hornet és F-16C közé teszi úgy érzésre, csak éppen a plusz függesztési pontokkal a flexibilitás is jobb.Maradt ugyanakkora, mint a 9.12-esé.
Az persze már kérdés, hogy '70-es évek végén vagy '80-as évek elején hogyan lett volna eladható ez a gép, mint "könnyű" vadász, mert a 12,7 tonna azért nem annyival van a cirka 16 tonnás Szu-27(Sz) alatt. Persze ez az egész sci-fi, hiszen a 29K alapvető dolgokban tér el, mint nincs kopoltyú, ha jól tudom.