Mindenkinek van rossz napja.
2 baleset a 790. IAP.-nál, Khotilovon.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez elég merész következtetés.
Műhold képről (Google Earth) elég nehéz megmondani, hogy milyen változat. A 31-esek pedig rendszeresen járnak hangsebesség feletti célra lőni (R-33-assal) a Kapusztyin Jar melletti rakéta lőtérre, és olyankor Privolzsszkijban szállnak le. (Nem tudom, hogy miért nem Akhtyubinszkban, mert az közelebb van.) A russianplanes.net-en elég sok ott lekapott 31-es van fent.
Ettől persze ez a két madárka lehet K is.
Lehet,hogy pont az a baj,hogy túl közel van.Ha nagyon gyorsan nagyon magasan mennek ezek a gépek akkor hely kell amíg leszállnak.
Éppenséggel körözhetnek is. A hőtágulás miatt csak úgy tudnak emelkedni és sűllyedni, ahogy a búvárok jönnek föl. Bizonyos magasságokon bizonyos sebességgel kell eltölteniük meghatározott időt.Lehet,hogy pont az a baj,hogy túl közel van.Ha nagyon gyorsan nagyon magasan mennek ezek a gépek akkor hely kell amíg leszállnak.
R-37M hosszabb és nagyobb tömegü, mint az R-33 így nem férne el a törzs alatt.Ebben azért van pár érdekesség:
.
- már itt is szerepel az R-37M alkalmazása, aminek közeli rendszeresítéséről pár hete volt bejelentés. De érdekes módon nem a törzs alatt 4 db, csak a szárny alatti belső függesztőkön 2 db.
Az R-37-hez akkor anno uj gyártású 31-est is almodtak vagy mindig csak ket darabban gondolkodtak?R-37M hosszabb és nagyobb tömegü, mint az R-33 így nem férne el a törzs alatt.
Az R-37-hez akkor anno uj gyártású 31-est is almodtak vagy mindig csak ket darabban gondolkodtak?
Az R-37-hez akkor anno uj gyártású 31-est is almodtak vagy mindig csak ket darabban gondolkodtak?
A fenti képet sosem ertettem foleg kommented fényében. Törzs alatti 6 db raketat.Volt a MiG-31F(E) modifikáció, amit 1995-ben mutattak be először Le Bourget-ban, amelyhez 6 R-33E-t kínáltak. 4 törzs alatt, 2 szárny alatt. Exportra kínálták a gépet a fenti ábrán lévő fegyverzettel. A modernizációs program keretében BM/BSzM szintre maradt a 4 függesztési pont az R-33 számára. Mivel az R-37M hosszabb és nehezebb csak kettő mehet a szárnyak alá.
Meglátjuk, hogy mikor(év) kerül hadrendbe az R-37M és megéri-e újból átalakítani a BM/BSzM-eket.
Az eredeti MiG31M proto szinten megrekedt a 90es években.Annak 6 R37 rakéta lett volna a törzse alatt.A fenti képet sosem ertettem foleg kommented fényében. Törzs alatti 6 db raketat.
Az R-37-hez akkor anno uj gyártású 31-est is almodtak vagy mindig csak ket darabban gondolkodtak?
Volt a MiG-31F(E) modifikáció, amit 1995-ben mutattak be először Le Bourget-ban, amelyhez 6 R-33E-t kínáltak. 4 törzs alatt, 2 szárny alatt. Exportra kínálták a gépet a fenti ábrán lévő fegyverzettel. A modernizációs program keretében BM/BSzM szintre maradt a 4 függesztési pont az R-33 számára. Mivel az R-37M hosszabb és nehezebb csak kettő mehet a szárnyak alá.
Meglátjuk, hogy mikor(év) kerül hadrendbe az R-37M és megéri-e újból átalakítani a BM/BSzM-eket.
Koszi. Memoriam nem végtelen.Ezt már azért sokszort átveséztük. A MiG-31M sárkányszerkezete más volt. Más törzskeresztmetszet, más orrszekció, más szárnykonstrukció. N+1-szer volt már róla szó
Az R-37-hez akkor anno uj gyártású 31-est is almodtak vagy mindig csak ket darabban gondolkodtak?
Ez a fugesszto csere részt nem ertem. A gép torzsebe van sullyesztve felig az r33. Ha nagyobb az r37, akkor ott ujja kell építeni a gépet.Szerintem eredetileg tervezték a has alatti függesztők cseréjét, mert a gyári ajánlat 6 db R-37-est tüntet fel. Csak a Légierő erre sem kapott pénzt, és így maradt a 2 db a szárny alá függesztett. Azért az sem lesz kis képesség növekedés, ha a rakéta tényleg tudni fogja, amit ígérnek.
Hát,hogy eggyáltalán lehet e a jelenlegi MiG31eket igy átépiteni,nemtudom.Ahogy Allesmore irta,az M változat egy szovjet éra végi terv volt.áttervezet új gyártású gépek lettek volna.Réskitöltőnek szánták a most újra elővett MiG41 elkészültéig.Bár az utóbbibol szerintem most sem lesz semmi.Ez a fugesszto csere részt nem ertem. A gép torzsebe van sullyesztve felig az r33. Ha nagyobb az r37, akkor ott ujja kell építeni a gépet.