A T-72-esek kapcsán is megy az Armageddonok gyártása.
A T-72-esből:
- az Irak - Irániban 60 példány,
- Libanonban 20 példány,
- Öbölháborúban 150 példány,
- Első Csecsen háborúban 44 példány,
- a Második Csecsen háborúban ismeretlen példány,
- Grúziában 20 - 20 példány,
- és Jugoszláviában és Szíriában ismeretlen számú példány került megsemmisítésre,
amik a háborúk intenzitását tekintve elmennek, elfogadhatók, mégis a T-72-est messze megelőzi a népszerűtlensége, úgy tesznek, mintha több ezret lőttek volna ki, pedig igazságtalanul, és a valósághoz semmi közzel nem bíróan hordják le.
Most Ukrajnában érte el a végzet a T-72-est, de az is nem a típus hibája, hanem amit a tányérsapkások csináltak, hogy egy semmitérő modernizációt szokásos módon milliósra áraztak túl és lehazudtak mindent simán, addig működött ez, amíg nem mentek háborúba.
Nem csak az FSZB / VSZR-nél kell letartóztatásokat csinálni, meg azokat felmenti, akik debil módon tologatják a vak világba az egységeket, hanem azokat is, akik a modernizációkért felelnek.
A T-90-es jóval túlélőképesebb, mint a T-72-es, mégpedig a hidraulikus toronyforgatást beújították elektromotorra, meg a hírhedt karusszelt acélkazettába bújtatták, és emiatt annál is van kiégés, de legalább nem repül 15 - 20 métert a torony, hanem csak néhány centit lökődik arrébb, meg a bennük ülők jóeséllyel tudnak kikászálódni. A T-72-esnél is ezt kellett volna megcsinálni, nem pedig tyúkketreceket tákolni, központilag.