Mondom, hogy el vagy tévedve.@pöcshuszár lehet hogy vicces de ennek benne kell lennie a szerződésbe máskülönben...
mitgondolsz mi tart el évekig egy ilyen szerződés megkötésekor. többek között az ilyen oda vissza garanciák.
nagy márkáknál ha veszel valami nagyon túlárazottat és a márka tulajdonos valamit elcsesz bezony vagy kártérítést fizet vagy kárpótol valamiylen formába.
Minden fegyver használati tárgy. Egy használati tárgy esetén csak a használati értékével összefüggésben lehet reklamációval élni.
Értsd, ha gari időn belül a megfelelő karbantartás ellenére meghibásodik, károsodik (rendeltetés szerű használat mellett), akkor lehet reklamálni. A garanciának viszont feltételei vannak.
Amiről te beszélsz, az a franchise. Abban az esetben a franchise tulajdonost tényleg felelősség terheli a brand fenntartásában, a franchise partnerekkel szemben, de persze ott sem korlátlanul.
A Ferrari meg bármikor kiszállhatna, de nem azért nem fog, mint amit hiszel.
Egyszerűen a Ferrarinak az F1-es csapatba belerakott pénz az összes a Brandre költött marketing költség. Nem reklámoznak sehol máshol, csak versenyeznek. Hja és emellett kaszálnak az eladásokon. Ha kiszállnának a F1-ből, akkor egy teljesen másik marketing stratégiát kellene építeni. Nem mellesleg a hagyományok miatt jelenleg még jelentős előjogaik vannak az F1 berkein belül. Ennyi pénzért semmi nem lenne ilyen hatékony.