Aha.nem annak nevezik. de igazából egy páncélozott tgk. a katasztrófavédelem is TGK nak használja.
Túlbecsülöd, a rakat szar minősítés valóságos dícséret ennek a csodának.Isten ments, egy rakat szar ez a gép.
Mert még a sima úton is alig tud menni nemhogy terepen. Erdőkertesen elakadt a homokba, ahol a WV T-4 gond nélkül elment. (Totalcar teszt)A komondort miért nem páncélozott terepjáró tehergépkocsinak probálják eladni ?
egy logisztikai jármű futóműve van alatta egy logisztikai járművekbe való motor és rőátvitel van benne egy logisztikai jármű méreteivel rendelkezik...
egy szar MRAP de elfogadható páncélozott TGK olcsón.
6 kerekű/3 tengelyes.A raktere meg kicsi, még a 6 tengelyesnek is.
nem nem drága ha a katasztrófavédelmi árából indulok ki.Szar MRAP-nej szar teherkocsinak és legfőképpen marhára nem olcsó
Mert nekik mennyi volt?nem nem drága ha a katasztrófavédelmi árából indulok ki.
Találkoztál ezzel a gépjárművel? Egy nagy kalap szar, manufakturálisan összeszerelt néhány darab. Minta érték nélkül.nem nem drága ha a katasztrófavédelmi árából indulok ki.
csunya lenne ha svájcba kellene cipelni mindent robbantásos és lővizsgálatra. (a btr eken pl mindeggyiken látszik a nyom ahol direktbe meglőtték gyárilag géppuskával.)
de a gidránból nincs olyan változat ami logisztikai járműnek alkalmas lenne. nem a gidrán vetélytárasa. a páncélozott fülkés tgk nál meg jóval nagyobb védelmet ad a rakományt is védi. ami erőssen robbanásveszélyes vagy gyulékony anyagok esetében azért fontosmert azok roncsolódása esetén a kabin nem véd meg senkit.
7 m3 visz az oltóváltozat duplakabinnal szimla kabinnal 10 et simán vinnie kell. ÜTG 10
ahhoz a 60-80 db hoz ami a seregnek kellene nem is kellene gyártósor.Találkoztál ezzel a gépjárművel? Egy nagy kalap szar, manufakturálisan összeszerelt néhány darab. Minta érték nélkül.
A Rába VZF-ből se rendeltek, pedig valószínűleg olcsóbban is jött volna ki és a karbantartása se jelentett volna plusz terhet. Vagy annyira rossz konstrukció volt az is, vagy nem volt rá igény, vagy csak egy gyártási próbadarab volt, vagy mindhárom egyszerre. Azután én akkora nagy megrendelési "kedvet" nem látok a Komondor páncélozott tehergépkocsiban.Felteszem máshogy akkor a kérdést.
Miért MRAP -nek akarják eladni az RDO-t és miért nem PÁNCÉLOZOTT TGK nak? (tehergépkocsi páncélozott opcionálisan páncélozott felépítménnyel)
sokk szááz millio vólt egy VZF felépítmény (drágább vólt mint a rába ami hordozta és az arra szerelt könnyű lövedékálló kitt)A Rába VZF-ből se rendeltek, pedig valószínűleg olcsóbban is jött volna ki és a karbantartása se jelentett volna plusz terhet. Vagy annyira rossz konstrukció volt az is, vagy nem volt rá igény, vagy csak egy gyártási próbadarab volt, vagy mindhárom egyszerre. Azután én akkora nagy megrendelési "kedvet" nem látok a Komondor páncélozott tehergépkocsiban.
A fülkére, vagy a felépítménnyel együtt érted?sokk szááz millio vólt egy VZF felépítmény (drágább vólt mint a rába ami hordozta és az arra szerelt könnyű lövedékálló kitt)
a VZF felépítmény, ami nem alkalmas logisztikai felépítménynek.A fülkére, vagy a felépítménnyel együtt érted?
Igen, bocsánat nem vettem észre.6 kerekű/3 tengelyes.
De gondolom csak elírás.
mobil vezetési pont 4x4 es 72 millio ft vólt a redőrségnek (de ez nem alapjármű műszerezett)
a katasztrófavédelemnek az alapjármű árát csak saccólni lehet cca 100 millio 6x6
Kell a fasznak nem a seregnek...ahhoz a 60-80 db hoz ami a seregnek kellene nem is kellene gyártósor.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..