Pela:
A modern hadviselés alapja, hogy uralod a légteret. Leginkább defenzív hadviselésben. Az, hogy ki NATO tag vagy ki nem, szerintem senkit nem érdekel, mindenki arányában fegyverkezik vagy szeretne fegyverkezni.
A felfegyverzett UAV igenis komoly tényező, fenntartási költségei ha nem is töredéke, de olcsóbb mint a hagyományos repülőgépeké, mindazonáltal felderítésre és korlátozott mértékben csapásmérésre is alkalmas.
Ám nyilván nem válthatja ki a szárazföldi haderőt, ettől függetlenül tekintélyes pusztításra képes, ideális esetben a veszteség minimális kockázatával. Egyébként az Iveco LMV és a Dingo elég sok környező ország haderejében szerepel.
				
			A modern hadviselés alapja, hogy uralod a légteret. Leginkább defenzív hadviselésben. Az, hogy ki NATO tag vagy ki nem, szerintem senkit nem érdekel, mindenki arányában fegyverkezik vagy szeretne fegyverkezni.
A felfegyverzett UAV igenis komoly tényező, fenntartási költségei ha nem is töredéke, de olcsóbb mint a hagyományos repülőgépeké, mindazonáltal felderítésre és korlátozott mértékben csapásmérésre is alkalmas.
Ám nyilván nem válthatja ki a szárazföldi haderőt, ettől függetlenül tekintélyes pusztításra képes, ideális esetben a veszteség minimális kockázatával. Egyébként az Iveco LMV és a Dingo elég sok környező ország haderejében szerepel.
	
 ) Ráadásul van belőle zavaró és tanker gép is + van IR. Szükség esetén nem csak bombát lenne képes dobálni hanem ejtőernyősöket is , meg felszereléseket. 
 4-5 millió dollártól kezdődik egy normális harckocsi, de a 8-9 sem ritka, és az még csak önmagában a tank.
 Amúgy a gépet még haza tudja hozni a pilóta jó esetbe az UAV-ot háátt.. nem tudom.. viszont az UAV nem tud légiutántöltést