őőőő, erre mind képes a KC is. A KC ezek mellett még erdőtüzek oltására is képes.
A KC csak viszi a pénzt, a civil szállító meg üres óráiban hozza is!
Egy katonai lajstromozott gépet nem tudsz bérbeadni a DHL-nek, vagy a Wizz-nek.
Én úgy tudom hogy légierő és haditengerészetnek van egy olyan szabály hogy 3 más minden eszközök minimum 3 kell
Jah, de alapvetően nekik egy feladatra csak 1 fajta eszközük van.
Ezt én már párszor korábban kifejtettem, hogy a szállítási funkciók, és képességek átfedésben vannak az egyes géptípusainknál.
Esetünkben nem az adott típusból, hanem az adott képességgel rendelkező gépekből kell 2-nél több gépnek rendelkezésre állnia.
VIP - 2db Falcon, 2db A319
Cargo - 2db KC-390, 1 A330F, vészhelyzet esetén a 319-esek is.
Csapatszállítás - 2db A319, 2db KC-390
Tanker: 2db KC-390
Az A330F átalakítása MRTT-re viszonylag egyszerű feladat lenne. Pénzben mondjuk nem feltétlen.
Alapvetően csak az utántöltéshez szükséges csövezést, felfüggesztési pontot (kamera, és vezérlő rendszerrel) kellene beleépíteni, meg egy önvédelmi rendszert. A cargo átépítés már nem jelentene gondot.
Ezen felül a csapatszállításhoz szükséges paletizált ülésrendszereket is meg kellene rendelni mind az A330-hoz, mind a KC-khez.
Ha olcsón sikerülne leakasztani még pár A330-ast, akkor abba lenne értelme fektetni, mert ahogy írtam az előbb is. Az termelni is tud bevételt.