Meg tudnád mondani, hogy az online közvetítésben kb. hol látszik?Ma a lengyelek nagyon látványosat alkottak a Radom ersó esti szakaszában. Egyszer csak jött egy Szuhoj és kis magasságon KKR konténerből vakupatronokat kezdett szórni. Nagyon komoly volt, de nekem sikerült az összes fotót ütemvesztéssel pont akkor exponálni, mikor épp nem volt villanás. Viszont a töltetkivetés pont megvan.
Nem saját videó, de ahol álltunk, onnan így nézett ki:Meg tudnád mondani, hogy az online közvetítésben kb. hol látszik?
Egész szépen karban vannak tartva, alant egy Szu-22M4 és egy Szu-22UM3K gyakorló repüléseVietnám..
![]()
![]()
Szu-17M2-esek repülései. Érdekes, hogy egyik-másik gépnek mennyire hasonlít a festése a mi csapatfestéses gépeink színére, improvizált mintázatára.
4:13-tól érdekes, hogy a zónában mindegyik gépen IAB-500-as imitációs atombomba van függesztve, ami az RN-24-es harcászati atombomba fehérfoszfor-kerozinnal tölttt gyakorló változata. Idehaza is sokat gyakoroltak vele a szovjetek.
Nézegettem ezeket a kiskabinos Szu-17M/M2-eseket lengyeléknél, Deblinben, ahol az export változat Szu-20 volt rendszerben.Nekem a rövidebb orrú(még lézertávmérő nélküli) első verzió tetszik - kifejezetten.
Az airwar.ru - ahol utána akartam nézni -meg 403 forbidden![]()
Nézegettem ezeket a kiskabinos Szu-17M/M2-eseket lengyeléknél, Deblinben, ahol az export változat Szu-20 volt rendszerben.
A Szu-7-esek mindenféle változatai és a Szu-22M4-esek között ez a Szu-20-as kifejezetten sportos benyomást keltett.
A hajtómű már AL-21F, de a kabin még kicsi, a gép még könnyű, de mindenképp könnyebb, mint a 22-es.
A 80-as évek második felében mennyi Szu-7 és Szu- 20 lehetett még a lengyeleknek? Mennyire használták vegyesen a Szu-22-vel amiből akkor már kaptak bőven?Nézegettem ezeket a kiskabinos Szu-17M/M2-eseket lengyeléknél, Deblinben, ahol az export változat Szu-20 volt rendszerben.
A Szu-7-esek mindenféle változatai és a Szu-22M4-esek között ez a Szu-20-as kifejezetten sportos benyomást keltett.
A hajtómű már AL-21F, de a kabin még kicsi, a gép még könnyű, de mindenképp könnyebb, mint a 22-es.
A 80-as évek második felében mennyi Szu-7 és Szu- 20 lehetett még a lengyeleknek? Mennyire használták vegyesen a Szu-22-vel amiből akkor már kaptak bőven?
A korabeli (80-as évek második fele) lengyel légierőről van valami szervezeti felépítés ábrád? Ha jól tudom náluk nagy csóróság tombolt akkor. Még Lim-6-osok is voltak csapásmérők.Hello,
a lengyel Szu-7-esek kivonása 1990 nyarán történt meg, de a folyamat már 1989-től elkezdődött. Bár még 1988-ban is kaptak egyet az együléses BKL változatból a Szovjetuniótól, miután Belorusz SzSzK-ban javítás után lezuhant eggyel a szovjet berepülő pilóta és azt pótolták számukra.
A nyolcvanas évek végén a Lengyeleknek még az alábbi mennyiségek voltak Szu-7/20-as változatból:
Ezek és a leszállított Szu-22-esek alkották a lengyelek öt bombázóezredének gépállományát. Közülük a régebbi típust két ezred repülte:
- 28 db Szu-7BM/BKL
- 06 db Szu-7U
- 21 db Szu-20
- A 3. ezred teljesen feltöltve Su-7BM/BKL/U változatokkal - a 80s évek végéig nukleáris csapásmérő feladatkörben
- a 7. ezred két századnyi Szu-20-assal és egy századnyi Szu-22M4-essel volt felszerelve, valamint UM3K kétülésesekkel. Elsősorban, mint felderítő ezred. A lengyel Szu-20 asokat hivatalosan 1997. februárjában vonták ki.
![]()
![]()
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..