Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Egyre furább dolgokat olvasok Szu-35 ügyben, csakhát ugyebár pletykák. Egyelőre úgy is kezelem őket.
Boki, mit írnak az orosz fórumok?
 
Azokon a fórumokon is vannak jobban informált fickók, akiknek eddig az információik általában véve igaznak bizonyultak.
Nos ezek olyasmiket írkálnak, hogy a kínai pilóták aki Oroszországban vannak nagyon elégedetlenek a típussal kapcsolatban.

That report states that quite a few Chinese pilots went to Russia to test fly the Su-35 and found it lacking in 1) stability of various systems, including the engine, when compared to the J-16, and 2) subpar performance under informationized warfare. As a result, the deal may fall through and China will speed up the introduction of J-16 instead.

????
 
Pont a hajtóműbe kötnek bele amiket ők is az oroszoktól vesznek? Azért érdemes lesz megnézni a számokat is, ha keveset akarnak venni belőle, de akarnak venni (ráadásul gépenként egy tucat hajtóművel) akkor egyértelmű mire kell, ha sokat akkor megintcsak jó a gép, ha egyáltalán nem érdekli őket annak van információértéke, mert ha tényleg minden szempontból gyengébb csak akkor nem fogja érdekelni őket.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Azokon a fórumokon is vannak jobban informált fickók, akiknek eddig az információik általában véve igaznak bizonyultak.
Nos ezek olyasmiket írkálnak, hogy a kínai pilóták aki Oroszországban vannak nagyon elégedetlenek a típussal kapcsolatban.

That report states that quite a few Chinese pilots went to Russia to test fly the Su-35 and found it lacking in 1) stability of various systems, including the engine, when compared to the J-16, and 2) subpar performance under informationized warfare. As a result, the deal may fall through and China will speed up the introduction of J-16 instead.

????

Na ez jó. Most már mindkét félnek van kifogása az üzlet létrejötte ellen. :)
 
Kíváncsi vagyok, mi lesz ennek a vége :D. Azt még mindig tartom, hogy ezzel a bulival, ha eladnak 24 db vagy hasonló mennyiséget az Oroszok, csak Kína járhat jól. A kínai fórumon a hozzáértők egyébként mit jósoltak pl. a tank biatlonon Mac? Látták előre hogy széttörik majd a saját gyártású harckocsijuk görgője, vagy azt gondolták hogy az övéké a jobb abból is :D?
 
ez csak egy hülye kínai trükk. három évig próbáltam ezekbe értelmet verni. 5 év hibátlanul működő rendszert szétcsesztek, mert nem értik azt, hogy a fizikában az alap tétel az azért alap, mert az bizonyithatóan működik és nem arra való, hogy a "mérnök" urak a kínai logikára, vagyis hitre, csereljék azt. ezt is csak azért, mert nem tudják, hol van a műszerben elrejtve a csoda. kérdezni egy sem mert. aztán ment a belepofázás, meg terelés. nos ezt láthatjuk most a kínai részről.
 
  • Tetszik
Reactions: ghostface and joker
2009BK1.jpg
 
Jó voltna tudni, hogy mi az igazság. A hajtóművet "instabilnak" nevezik. Az nekem is feltűnt, hogy felszálláskor az utánégetést feltűnően óvatosan kapcsolják, de csak akkor és csak ott.
Magát a 117Sz-t már nagyon régóta tesztelik és sorozatban is gyártják, ezen felül az egészet egy FADEC kontrollálja, ami miatt nincs iagzából szükség az emberi óvatoskodásra. Ha felszálláskor a forszázs feltűnően óvatosan, csak egy bizonyos gurulási sebesség felett kapcsol, akár a Szu-35Sz-en, akár a PAK-FA prototípusain, arról a fly by wire tehet, mert ezeknél az bírál felül mindent. Pont azért, hogy ne pompázsoljon a hajtómű, de például azért is, hogy a pilóta ne tudja túlhúzva a gépet odaverni a farokrészt a betonhoz.
 
Jó voltna tudni, hogy mi az igazság. A hajtóművet "instabilnak" nevezik. Az nekem is feltűnt, hogy felszálláskor az utánégetést feltűnően óvatosan kapcsolják, de csak akkor és csak ott.
Magát a 117Sz-t már nagyon régóta tesztelik és sorozatban is gyártják, ezen felül az egészet egy FADEC kontrollálja, ami miatt nincs iagzából szükség az emberi óvatoskodásra. Ha felszálláskor a forszázs feltűnően óvatosan, csak egy bizonyos gurulási sebesség felett kapcsol, akár a Szu-35Sz-en, akár a PAK-FA prototípusain, arról a fly by wire tehet, mert ezeknél az bírál felül mindent. Pont azért, hogy ne pompázsoljon a hajtómű, de például azért is, hogy a pilóta ne tudja túlhúzva a gépet odaverni a farokrészt a betonhoz.
nem tudják, hogy hová van elrejtve a "csoda"
 
"Pompàzsoljon" ??
Szépen hangzò magyar szò. Csak mit jelent?

Hááát, írogatok én itt már jó hosszú évek óta, jó hosszú litániákat, jó sokszor, gondolom, a pompázs kifejezéssel nem most találkozol először.
A google mit ír? Mert elég jó leírásokat találni erről a jelenségről.
 
Még egy hasonló poszt.

Sz-35 és Sz-400 nem mentek át a kínai teszteken

1. Kína több pilótát is küldött, hogy teszteljék Oroszországban az Sz-35-öst. Az eredményel elmaradtak az elvárásoktól ezért a közös program jövője kétes. A pilóták szerint bajok vannak egy csomó rendszer megbízhatóságával beleértve a hajtóműveket is, a repülőgép jelen állapotában nem képes egy integrált hálózatra épülő rendszerben működni.

2. Az Sz-400 rendszert átadták a kínai félnek tesztelés céljából. Az eredményel alúl múlták a kínai fél elvárásait. A saját AEGIS rendszer vezérlésével a HQ-9-el elérték a 300 km hatótával, ezért az Sz-400 rendszer szükségessége egyre kisebb.

Breaking - su-35 and S400 fail to pass Chinese tests

1. China sent a number of pilots to test-fly the Su-35 in Russian with unsatisfactory results, performance did not meet expectations and prospects for future cooperation on the project is gloom. According to the pilots, apart from inadequacy in reliability of various systems and the engines (compared to the j-16), its ability to operate in informationalized/integrated environments is also evidently lacking. This has led to decisions to increase the rate of induction for j-16s. Facing stringent test criteria of the Chinese, the su-35 is now falling behind by modern air warfare standards.

2. The s400 has been handed over to the Chinese for testing. Trial results have been unsatisfactory, many aspects have fallen short of expectations on the Chinese side.
The success (accurancy) of the hq-19 and hq-9 has fundamentally changed Chinese thinking in terms of building a comprehensive integrated air-defence network. Guided by 'Chinese Aegis', hq-9 has achieved an effective range of 300km - therefore the need for s400 continues to diminish.


A forráson belül ott a forrás:
https://www.sinodefenceforum.com/chinese-purchase-of-su-35.t5915/page-194#post-426831
 
csak egy trükk. a ruszkik szívóznak a darabszámon, ezek meg ilyen nem hivatalos morzsákat hánynak az éterbe. már biztos befizették a repülőutat pár európai fehér mérnöknek és most nincs miben keresni a csodát, így bukják a többi tervet is. biztos, hogy jól elkésnek az ütemezéssel is.igazándiból ez cseszheti a csőrüket. azt hiszik, hogy majd így a ruszkik engednek, hohy ne romoljon a hírnevük. aztán hivatalosan is nagyon meglesznek elégedve.
 
Az is érdekes, hogy az Sz-400 nem kell, de az Sz-300 butított export változatát azért csak le kellett másolniuk úgy ahogy. Kamuszaga van az egésznek, hogy hátha tudnának venni Szuhojokból ötöt, hajtóműből kétszázat vagy ötszázat és az Sz-400 is jobban tetszene nekik, ha a tesztelésre odaadás nem orosz egységekkel hanem csak magával a felszereléssel történne és akkor meg tudnák lesni mi van benne.
 
Én például simán elhiszem a kínaiaknak, hogy a Szu-35 bizonyos nemrég kifejlesztett rendszerei még megbízhatatlanok.
De ez nem azért probléma nekik, mint azt a legtöbben gondolják. (szerintem)
Az a bajuk, hogyha lemásolják a megbízhatatlan rendszereket, akkor fogalmuk sincs arról, hogy tudnák később, önerőből megbízhatóvá tenni őket. És így az egész üzlet értelmetlen. :-)
 
Én például simán elhiszem a kínaiaknak, hogy a Szu-35 bizonyos nemrég kifejlesztett rendszerei még megbízhatatlanok.
De ez nem azért probléma nekik, mint azt a legtöbben gondolják. (szerintem)
Az a bajuk, hogyha lemásolják a megbízhatatlan rendszereket, akkor fogalmuk sincs arról, hogy tudnák később, önerőből megbízhatóvá tenni őket. És így az egész üzlet értelmetlen. :)

Bizonyos fokig nem értek egyet, mert nem kockáztatnák meg a típus bevetését Szíriában, ha nagy problémák lennének vele. Viszont a is nem rendszeresített MIG29-ekkel rossz huzás volt Szíriába hajózni.. Jó propaganda nem lett belőle a típusnak, és a hordozónak. A Sz-33-asokat és az új "tablet"-et kellett volna nyomatni, hogy mennyire beváltak (propaganda gopro-val..)