Azt le se merem írni, hogy miket olvastam a kínai fórumokon.
Azokon a fórumokon is vannak jobban informált fickók, akiknek eddig az információik általában véve igaznak bizonyultak.
Nos ezek olyasmiket írkálnak, hogy a kínai pilóták aki Oroszországban vannak nagyon elégedetlenek a típussal kapcsolatban.
That report states that quite a few Chinese pilots went to Russia to test fly the Su-35 and found it lacking in 1) stability of various systems, including the engine, when compared to the J-16, and 2) subpar performance under informationized warfare. As a result, the deal may fall through and China will speed up the introduction of J-16 instead.
????
nem tudják, hogy hová van elrejtve a "csoda"Jó voltna tudni, hogy mi az igazság. A hajtóművet "instabilnak" nevezik. Az nekem is feltűnt, hogy felszálláskor az utánégetést feltűnően óvatosan kapcsolják, de csak akkor és csak ott.
Magát a 117Sz-t már nagyon régóta tesztelik és sorozatban is gyártják, ezen felül az egészet egy FADEC kontrollálja, ami miatt nincs iagzából szükség az emberi óvatoskodásra. Ha felszálláskor a forszázs feltűnően óvatosan, csak egy bizonyos gurulási sebesség felett kapcsol, akár a Szu-35Sz-en, akár a PAK-FA prototípusain, arról a fly by wire tehet, mert ezeknél az bírál felül mindent. Pont azért, hogy ne pompázsoljon a hajtómű, de például azért is, hogy a pilóta ne tudja túlhúzva a gépet odaverni a farokrészt a betonhoz.
"Pompàzsoljon" ??
Szépen hangzò magyar szò. Csak mit jelent?
Én például simán elhiszem a kínaiaknak, hogy a Szu-35 bizonyos nemrég kifejlesztett rendszerei még megbízhatatlanok.
De ez nem azért probléma nekik, mint azt a legtöbben gondolják. (szerintem)
Az a bajuk, hogyha lemásolják a megbízhatatlan rendszereket, akkor fogalmuk sincs arról, hogy tudnák később, önerőből megbízhatóvá tenni őket. És így az egész üzlet értelmetlen.![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..