Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ha jól emlékszem a mi Gripenjeink is öszvér gépek.
Pont mint a Bp.-i metró felújításakor. (a szériaszám plakett végülis nem változott, szóval ez szigorúan csak felújítás)Öszvérnek öszvér, de nem egy kész gépet bontottak le, hogy aztán egyes elemeit felhasználva csináljanak egy másikat.
Én nem látok fóliát, de az esetleges fólia okát se látom. Egy fóliával letakart nagy gépfelületen dolgozni se lehetne.Szerintem az üzemben álló bal hátsó gép jobb oldalára egy fólia van ragasztva, azért nem látszik a gépágyú. Ha alaposan megnézed a képet, látszik a szalag girbe-gurba vonala, amivel felragasztották, és az is, hogy a fülketető és a szárnytövön levő vörös taposó közti részen a fólia hullámos, mert nincs teljesen kifeszítve a sárkány görbülete miatt. Legálábbis én így vélem látni.
Nem csak a jobboldalinak van zsalu a szívócsatornán, hanem a balnak is, csak az épp nincs nyitva.Miért csak a jobb hajtóműnek van rács alul,a beömlőjén?
Az első futón van sárvédő,ez is üzemelhet a mezőről?
Konkrétan olyan, mint valami gimis csaj, akit rommá photosoppoltak. Sehol egy hiba a gépen.Ezt nevezem én lemezmunkának.
Miért csak a jobb hajtóműnek van rács alul,a beömlőjén?
Az első futón van sárvédő,ez is üzemelhet a mezőről?
Ezt nevezem én lemezmunkának.
Miért csak a jobb hajtóműnek van rács alul,a beömlőjén?
Az első futón van sárvédő,ez is üzemelhet a mezőről?
Konkrétan olyan, mint valami gimis csaj, akit rommá photosoppoltak. Sehol egy hiba a gépen.
Jóideje figyelem a flickr-en a nagy felbontású képeket orosz szpotterektől és látni határozott minőségbeli javulást a KnAAZ Szu-35Sz gépein, de várjuk meg, hogy mennyire lesz tartós ez a festés. Félreértés ne essék, az F-22-esek is csúnyán leamortizálódtak, főleg a típus-secifikus karbantartás miatt, hiszen ott minden kisebb-nagyobb borítólemez megbontást foltozás követ.Konkrétan olyan, mint valami gimis csaj, akit rommá photosoppoltak. Sehol egy hiba a gépen.
J16Még egy belépőél, csak az összehasonlítás kedvéért.