M
molnibalage
Guest
Ez a sárga alapréteg ugye a korrózióvédelem? Ezt galvanizált réteg?![]()
Vízszintes és függőleges vezérsíkok, Szu-35Sz gépekhez.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez a sárga alapréteg ugye a korrózióvédelem? Ezt galvanizált réteg?![]()
Vízszintes és függőleges vezérsíkok, Szu-35Sz gépekhez.
Ez a sárga alapréteg ugye a korrózióvédelem? Ezt galvanizált réteg?
.
Egyiptomi Szu-35Sz gépek Zsukovszkijban fotózva most februárban a 9214 oldalszámú..
.
Nagy jó fotók, le is mentettem őket, nagyon szép gépek. Nagyon komoly fejlődésen ment át gyártás, rendkivül igényesen néznek ki. Emlékszem, 89 körül, amikor a MiG-29 berobbant a nyugati repnapokon, a Newsweekben mértékadó szakértő meditált a cikkében azon, hogy a hepehupás lemezelés valószinűleg direkt olyan igénytelen, és a szintén hepehupás golflabdához hasonlóan segit felhajtóerőt termelni. (kb nem hitte el, hogy a 80-as évek végén a szovjet ipar nem képes normális lemezmunkára)
Nem szokták lefesteni a titánt.Ezekkel mi történt hogy ilyen furcsa színű lett a vezérsík?
![]()
2011 óta ilyen. De csak egy oldalt lapozz vissza és meglátod a többin is.Ezekkel mi történt hogy ilyen furcsa színű lett a vezérsík?
![]()
A durva elszíneződésnek mi az oka?2011 óta ilyen. De csak egy oldalt lapozz vissza és meglátod a többin is.
690 fok körüli hőhatás miatti kékeselszineződés, ami a ponthegesztés körül a hőhatás övezetben alakul ki.A durva elszíneződésnek mi az oka?
Miért szereti az orosz légierő a Su-35 Irbis-e radarját: részletes pillantás a lopakodó harcosok vadászatára épített Érzékelőrendszerre
![]()
Military Watch: радар "Ирбис-Э" стал козырем России в воздушной борьбе с США
Российская радиолокационная система управления связи (РЛСУ) "Ирбис-Э" на истребителях считается третьей по эффективности в стране и соперничает с зарубежными аналогами на американских F-22, пишет американский журнал Military Watch.politexpert.net
Az angol változat nekem nem töltődött be, de az orosz angolra fordításából sem tudtam meg semmit, inkább csak propagandát...Ideteszem az angol nyelvű változatot is
![]()
Why Russia’s Air Force Loves the Su-35’s Irbis-E Radar: A Detailed Look at the Sensor Suite Built to Hunt Stealth Fighters
Entering service from 2014, Russia’s Su-35 heavyweight fighter was considered the world’s first combat jet of the ‘4++ generation’, and boasted a range of newmilitarywatchmagazine.com
A Military Watch cikke van oroszra fordítva. Irbisz-E radar a fő téma, amely a 3. leghatékonyabb az oroszoknál az N036 Belka és a Zaslon-M után.Az angol változat nekem nem töltődött be, de az orosz angolra fordításából sem tudtam meg semmit, inkább csak propagandát...
- Az első 4++ gen gépnek titulálja a Szu-35-öst. Mintha nem létezne az AESA radaros Super Hornet, Rafale, vagy Typhoon T3A/B PIRATE-tal és radaros MAWS-sal és mással. Vagy az F-16 Block 60. A Typhoon egyetlen kifogásolható pontja az AESA radar hiánya, eddig nagyon kevés gép kapta meg. Ezek kb. egy idősek vagy 10+ évvel előzték meg a Szu-35-öt.
- A legerősebb hajtómű? Tegyük fel, hogy vadászgépre gondolt. Itt meg úgy tesz, mintha nem létezne az F110-GE-132. Azonos kategória a kettő.
Ha csak a negyedik generációs gépekre gondolsz - és nem veszed ide a MiG-31-est, akkor akár igazad is lehet. De a minap nézegettem a Flickr fotótárát F-16E/Block 60/Desert Falcon/UAE kulcsszavakkal és különös dolgot találtam. Úgy néz ki, hogy kb a 2017 utáni dátumozású fotókon a gép hajtóművének fúvócsöve (konkrétan a lamellák hossza) már nem az, ami az F110GE132-esen volt korábban, hanem az, ami előtte is, utána is, azóta is gyártásban van az F110GE100 és GE129-esekhez.A legerősebb hajtómű? Tegyük fel, hogy vadászgépre gondolt. Itt meg úgy tesz, mintha nem létezne az F110-GE-132. Azonos kategória a kettő.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..