M
molnibalage
Guest
Ez a sárga alapréteg ugye a korrózióvédelem? Ezt galvanizált réteg?
Vízszintes és függőleges vezérsíkok, Szu-35Sz gépekhez.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez a sárga alapréteg ugye a korrózióvédelem? Ezt galvanizált réteg?
Vízszintes és függőleges vezérsíkok, Szu-35Sz gépekhez.
Ez a sárga alapréteg ugye a korrózióvédelem? Ezt galvanizált réteg?
.
Egyiptomi Szu-35Sz gépek Zsukovszkijban fotózva most februárban a 9214 oldalszámú..
.
Nagy jó fotók, le is mentettem őket, nagyon szép gépek. Nagyon komoly fejlődésen ment át gyártás, rendkivül igényesen néznek ki. Emlékszem, 89 körül, amikor a MiG-29 berobbant a nyugati repnapokon, a Newsweekben mértékadó szakértő meditált a cikkében azon, hogy a hepehupás lemezelés valószinűleg direkt olyan igénytelen, és a szintén hepehupás golflabdához hasonlóan segit felhajtóerőt termelni. (kb nem hitte el, hogy a 80-as évek végén a szovjet ipar nem képes normális lemezmunkára)
Nem szokták lefesteni a titánt.Ezekkel mi történt hogy ilyen furcsa színű lett a vezérsík?
2011 óta ilyen. De csak egy oldalt lapozz vissza és meglátod a többin is.Ezekkel mi történt hogy ilyen furcsa színű lett a vezérsík?
A durva elszíneződésnek mi az oka?2011 óta ilyen. De csak egy oldalt lapozz vissza és meglátod a többin is.
690 fok körüli hőhatás miatti kékeselszineződés, ami a ponthegesztés körül a hőhatás övezetben alakul ki.A durva elszíneződésnek mi az oka?
Miért szereti az orosz légierő a Su-35 Irbis-e radarját: részletes pillantás a lopakodó harcosok vadászatára épített Érzékelőrendszerre
Military Watch: радар "Ирбис-Э" стал козырем России в воздушной борьбе с США
Российская радиолокационная система управления связи (РЛСУ) "Ирбис-Э" на истребителях считается третьей по эффективности в стране и соперничает с зарубежными аналогами на американских F-22, пишет американский журнал Military Watch.politexpert.net
Az angol változat nekem nem töltődött be, de az orosz angolra fordításából sem tudtam meg semmit, inkább csak propagandát...Ideteszem az angol nyelvű változatot is
Why Russia’s Air Force Loves the Su-35’s Irbis-E Radar: A Detailed Look at the Sensor Suite Built to Hunt Stealth Fighters
Entering service from 2014, Russia’s Su-35 heavyweight fighter was considered the world’s first combat jet of the ‘4++ generation’, and boasted a range of newmilitarywatchmagazine.com
A Military Watch cikke van oroszra fordítva. Irbisz-E radar a fő téma, amely a 3. leghatékonyabb az oroszoknál az N036 Belka és a Zaslon-M után.Az angol változat nekem nem töltődött be, de az orosz angolra fordításából sem tudtam meg semmit, inkább csak propagandát...
- Az első 4++ gen gépnek titulálja a Szu-35-öst. Mintha nem létezne az AESA radaros Super Hornet, Rafale, vagy Typhoon T3A/B PIRATE-tal és radaros MAWS-sal és mással. Vagy az F-16 Block 60. A Typhoon egyetlen kifogásolható pontja az AESA radar hiánya, eddig nagyon kevés gép kapta meg. Ezek kb. egy idősek vagy 10+ évvel előzték meg a Szu-35-öt.
- A legerősebb hajtómű? Tegyük fel, hogy vadászgépre gondolt. Itt meg úgy tesz, mintha nem létezne az F110-GE-132. Azonos kategória a kettő.
Ha csak a negyedik generációs gépekre gondolsz - és nem veszed ide a MiG-31-est, akkor akár igazad is lehet. De a minap nézegettem a Flickr fotótárát F-16E/Block 60/Desert Falcon/UAE kulcsszavakkal és különös dolgot találtam. Úgy néz ki, hogy kb a 2017 utáni dátumozású fotókon a gép hajtóművének fúvócsöve (konkrétan a lamellák hossza) már nem az, ami az F110GE132-esen volt korábban, hanem az, ami előtte is, utána is, azóta is gyártásban van az F110GE100 és GE129-esekhez.A legerősebb hajtómű? Tegyük fel, hogy vadászgépre gondolt. Itt meg úgy tesz, mintha nem létezne az F110-GE-132. Azonos kategória a kettő.