M 
		
				
				
			
		
Az USAF F-15E gépeken a FLIR-t asszem felvetíthetették HUD-ra, ahogy az F-16C Block 40/42-őn.Azért, hogy a szar se legyen elég keserű, had kritizáljam a Szu-35Sz kabinjának egyetlen - számomra érthetetlen - elemét, a HUD-ot. Ha már a Szu-30SzM-nél megoldották a széles, francia eredeű HUD-ot, a totál hasonló belterű Szu-57-esnél pedig szintén egy ekkora, de már orosz HUD-al dolgoznak, akkor hogy a búbánatba nem sikerült a köztes típusba is egy ilyen modern, az F-15E-hez hasonló nagy HUD-ot rakni.
Nem ok nélkül hoztam fel az amerikai gépet, mivel ott is furcsaságot tapasztalok. 1988 óta, az akkor korszakalkotó széles Strike Eage HUD óta, minden F-15E leszármazott ugyanezt a nagy tükörüveg kijelzőt kapta. Kivéve az F-15QA. A "low profile HUD" néven emlegetett új kijelző mérete a klasszikus, szovjet HUD-okéval vetekszik, amelyeket a MiG-29-esen és a Szu-27-esen (vagy stílszerűen az F-15A/B/C/D gépeken) is láthattunk. És ezt kapta meg most az EX is.
Ha máshogy nem, de így már utólag érthető a Szu-35Sz kabinjában a helyzet. Az oroszok megint látnokok voltak
A kép baloldalén a telefonkábel+ kék termosz kombó micsoda? Lámpa?
Nekem is a lámpa vagy melegítő ugrik be.A kép baloldalén a telefonkábel+ kék termosz kombó micsoda? Lámpa?
Azért, hogy a szar se legyen elég keserű, had kritizáljam a Szu-35Sz kabinjának egyetlen - számomra érthetetlen - elemét, a HUD-ot. Ha már a Szu-30SzM-nél megoldották a széles, francia eredeű HUD-ot, a totál hasonló belterű Szu-57-esnél pedig szintén egy ekkora, de már orosz HUD-al dolgoznak, akkor hogy a búbánatba nem sikerült a köztes típusba is egy ilyen modern, az F-15E-hez hasonló nagy HUD-ot rakni.
Nem ok nélkül hoztam fel az amerikai gépet, mivel ott is furcsaságot tapasztalok. 1988 óta, az akkor korszakalkotó széles Strike Eage HUD óta, minden F-15E leszármazott ugyanezt a nagy tükörüveg kijelzőt kapta. Kivéve az F-15QA. A "low profile HUD" néven emlegetett új kijelző mérete a klasszikus, szovjet HUD-okéval vetekszik, amelyeket a MiG-29-esen és a Szu-27-esen (vagy stílszerűen az F-15A/B/C/D gépeken) is láthattunk. És ezt kapta meg most az EX is.
Ha máshogy nem, de így már utólag érthető a Szu-35Sz kabinjában a helyzet. Az oroszok megint látnokok voltak
 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	A PR-ban ott vannak. a Blue Angels gépen vagy TB-nél azért lehetne egy ilyen...Félelmetes, hogy az oroszok hova nem raknak már GoPro-t!
Eszméletlen kameraszögek!
Amíg béke van addig a PR is ugyanolyan fontos....csak,hogy egy klasszikust idézzek..."duma az van"Amúgy csak kihasználták, hogy a Szuhojon a gép még a hajtóművek síkja után is “folytatódik”, így láthatunk be hátulról az működő utánégetőbe. Ezt más gépen nemigen lehet megtenni.
Ami pedig a propagandát illeti, mind a Vityazinak, mind a Sztrizsinek jó reklám, hogy a lövészetükről PR videó készül.
Pedig az amerikai demócsapatok is teljes harcértékű gépekkel repülnek.
 
	Zsukovszkijban gyakorol a kék 72-es Szu-30SzM, ami már a Szu-35Sz hajtóműveivel repül.
Itt a függesztmény két R-27ER és két R-73-as súlymakett a súlyponti helyzetek teszteléséhez. Egy-egy R-27ER tömege meghaladja a 250kg-ot is, így sokféle fegyverzet imitátoraként is megállja a helyét az ilyen repüléseken.

Ez a gép lesz az egyik látványossága az idei MAKSz-nak.
Averjanovék idáig a kacsaszárnyak extra felhajtóerejét latba vetve pótolták a hiányzó tolóerőt (a Szu-30SzM szerkezeti tömege a Szu-35Sz-ével közel azonos, azonban a tolóerő terén attól jócskán elmaradt - eddig).
Ezt úgy kell érteni, hogy az energiaigényes manővereknél, irányváltásoknál, a nagy állásszögön jelentkező megnövekedett homlokellenállásnál a kacsaszárnyak extra felhajtóerejére hagyatkozva, mindent kisebb sebességen tudtak látványosan végrehajtani.
És ehhez a manőverezőképességhez jön idén még közel három és fél tonna(!) extra tolóerő. Úgy, hogy a gép tömege szinte semmit sem változik. Ahogy a szerkezet se fog érdemben megerősödni.
Érdekes lesz, az biztos.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
