Azért, hogy a szar se legyen elég keserű, had kritizáljam a Szu-35Sz kabinjának egyetlen - számomra érthetetlen - elemét, a HUD-ot. Ha már a Szu-30SzM-nél megoldották a széles, francia eredeű HUD-ot, a totál hasonló belterű Szu-57-esnél pedig szintén egy ekkora, de már orosz HUD-al dolgoznak, akkor hogy a búbánatba nem sikerült a köztes típusba is egy ilyen modern, az F-15E-hez hasonló nagy HUD-ot rakni.
Nem ok nélkül hoztam fel az amerikai gépet, mivel ott is furcsaságot tapasztalok. 1988 óta, az akkor korszakalkotó széles Strike Eage HUD óta, minden F-15E leszármazott ugyanezt a nagy tükörüveg kijelzőt kapta. Kivéve az F-15QA. A "low profile HUD" néven emlegetett új kijelző mérete a klasszikus, szovjet HUD-okéval vetekszik, amelyeket a MiG-29-esen és a Szu-27-esen (vagy stílszerűen az F-15A/B/C/D gépeken) is láthattunk. És ezt kapta meg most az EX is.
Ha máshogy nem, de így már utólag érthető a Szu-35Sz kabinjában a helyzet. Az oroszok megint látnokok voltak
Nem ok nélkül hoztam fel az amerikai gépet, mivel ott is furcsaságot tapasztalok. 1988 óta, az akkor korszakalkotó széles Strike Eage HUD óta, minden F-15E leszármazott ugyanezt a nagy tükörüveg kijelzőt kapta. Kivéve az F-15QA. A "low profile HUD" néven emlegetett új kijelző mérete a klasszikus, szovjet HUD-okéval vetekszik, amelyeket a MiG-29-esen és a Szu-27-esen (vagy stílszerűen az F-15A/B/C/D gépeken) is láthattunk. És ezt kapta meg most az EX is.
Ha máshogy nem, de így már utólag érthető a Szu-35Sz kabinjában a helyzet. Az oroszok megint látnokok voltak