M 
		
				
				
			
		molnibalage
Guest
Ez a sárga alapréteg ugye a korrózióvédelem? Ezt galvanizált réteg?
Vízszintes és függőleges vezérsíkok, Szu-35Sz gépekhez.
Ez a sárga alapréteg ugye a korrózióvédelem? Ezt galvanizált réteg?
Vízszintes és függőleges vezérsíkok, Szu-35Sz gépekhez.
Ez a sárga alapréteg ugye a korrózióvédelem? Ezt galvanizált réteg?
.
Egyiptomi Szu-35Sz gépek Zsukovszkijban fotózva most februárban a 9214 oldalszámú..
.
Nagy jó fotók, le is mentettem őket, nagyon szép gépek. Nagyon komoly fejlődésen ment át gyártás, rendkivül igényesen néznek ki. Emlékszem, 89 körül, amikor a MiG-29 berobbant a nyugati repnapokon, a Newsweekben mértékadó szakértő meditált a cikkében azon, hogy a hepehupás lemezelés valószinűleg direkt olyan igénytelen, és a szintén hepehupás golflabdához hasonlóan segit felhajtóerőt termelni. (kb nem hitte el, hogy a 80-as évek végén a szovjet ipar nem képes normális lemezmunkára)
 
	
 
	Nem szokták lefesteni a titánt.Ezekkel mi történt hogy ilyen furcsa színű lett a vezérsík?

2011 óta ilyen. De csak egy oldalt lapozz vissza és meglátod a többin is.Ezekkel mi történt hogy ilyen furcsa színű lett a vezérsík?

A durva elszíneződésnek mi az oka?2011 óta ilyen. De csak egy oldalt lapozz vissza és meglátod a többin is.
690 fok körüli hőhatás miatti kékeselszineződés, ami a ponthegesztés körül a hőhatás övezetben alakul ki.A durva elszíneződésnek mi az oka?
 
	 
					
				 politexpert.net
						
					
					politexpert.net
				 
					
				 militarywatchmagazine.com
						
					
					militarywatchmagazine.com
				Miért szereti az orosz légierő a Su-35 Irbis-e radarját: részletes pillantás a lopakodó harcosok vadászatára épített Érzékelőrendszerre

Military Watch: радар "Ирбис-Э" стал козырем России в воздушной борьбе с США
Российская радиолокационная система управления связи (РЛСУ) "Ирбис-Э" на истребителях считается третьей по эффективности в стране и соперничает с зарубежными аналогами на американских F-22, пишет американский журнал Military Watch.politexpert.net
Az angol változat nekem nem töltődött be, de az orosz angolra fordításából sem tudtam meg semmit, inkább csak propagandát...Ideteszem az angol nyelvű változatot is

Why Russia’s Air Force Loves the Su-35’s Irbis-E Radar: A Detailed Look at the Sensor Suite Built to Hunt Stealth Fighters
Entering service from 2014, Russia’s Su-35 heavyweight fighter was considered the world’s first combat jet of the ‘4++ generation’, and boasted a range of newmilitarywatchmagazine.com
A Military Watch cikke van oroszra fordítva. Irbisz-E radar a fő téma, amely a 3. leghatékonyabb az oroszoknál az N036 Belka és a Zaslon-M után.Az angol változat nekem nem töltődött be, de az orosz angolra fordításából sem tudtam meg semmit, inkább csak propagandát...
- Az első 4++ gen gépnek titulálja a Szu-35-öst. Mintha nem létezne az AESA radaros Super Hornet, Rafale, vagy Typhoon T3A/B PIRATE-tal és radaros MAWS-sal és mással. Vagy az F-16 Block 60. A Typhoon egyetlen kifogásolható pontja az AESA radar hiánya, eddig nagyon kevés gép kapta meg. Ezek kb. egy idősek vagy 10+ évvel előzték meg a Szu-35-öt.
- A legerősebb hajtómű? Tegyük fel, hogy vadászgépre gondolt. Itt meg úgy tesz, mintha nem létezne az F110-GE-132. Azonos kategória a kettő.
Ha csak a negyedik generációs gépekre gondolsz - és nem veszed ide a MiG-31-est, akkor akár igazad is lehet. De a minap nézegettem a Flickr fotótárát F-16E/Block 60/Desert Falcon/UAE kulcsszavakkal és különös dolgot találtam. Úgy néz ki, hogy kb a 2017 utáni dátumozású fotókon a gép hajtóművének fúvócsöve (konkrétan a lamellák hossza) már nem az, ami az F110GE132-esen volt korábban, hanem az, ami előtte is, utána is, azóta is gyártásban van az F110GE100 és GE129-esekhez.A legerősebb hajtómű? Tegyük fel, hogy vadászgépre gondolt. Itt meg úgy tesz, mintha nem létezne az F110-GE-132. Azonos kategória a kettő.
 ). Ugyanakkor felmentve kissé az oroszokat, szigorúan patikamérlegen mérve, de hangyányival a Szu-35Sz hajtóműve az erősebb, fékpadon és akkor, ha azt az amúgy minimális “rendkívüli üzemmódot” (egy 14 tonnás tolóerejű hajtóműnél össz-vissz 500kp “plusz”) aktiválják.
 ). Ugyanakkor felmentve kissé az oroszokat, szigorúan patikamérlegen mérve, de hangyányival a Szu-35Sz hajtóműve az erősebb, fékpadon és akkor, ha azt az amúgy minimális “rendkívüli üzemmódot” (egy 14 tonnás tolóerejű hajtóműnél össz-vissz 500kp “plusz”) aktiválják.A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
