Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Szerintem az üzemben álló bal hátsó gép jobb oldalára egy fólia van ragasztva, azért nem látszik a gépágyú. Ha alaposan megnézed a képet, látszik a szalag girbe-gurba vonala, amivel felragasztották, és az is, hogy a fülketető és a szárnytövön levő vörös taposó közti részen a fólia hullámos, mert nincs teljesen kifeszítve a sárkány görbülete miatt. Legálábbis én így vélem látni.
Én nem látok fóliát, de az esetleges fólia okát se látom. Egy fóliával letakart nagy gépfelületen dolgozni se lehetne.
 
277313.jpg



Ezt nevezem én lemezmunkának.
Miért csak a jobb hajtóműnek van rács alul,a beömlőjén?
Az első futón van sárvédő,ez is üzemelhet a mezőről?
 
Miért csak a jobb hajtóműnek van rács alul,a beömlőjén?
Az első futón van sárvédő,ez is üzemelhet a mezőről?
Nem csak a jobboldalinak van zsalu a szívócsatornán, hanem a balnak is, csak az épp nincs nyitva.
A Tu-160-asnak is van az orrfutóján ilyen, mégse üzemelhet mezőről. Megakadályozza, hogy nagy sebességű guruláskor az orrfutókerekekről szennyeződés dobódjon fel a beömlőkbe.
Amúgy is, a MiG-21-es volt az utolsó olyan szuperszonikus szovjet gép, ami hivatalosan is, rendszeresen is üzemelhetett füves talajról (illetve a Szu-17M2-esek), de ezek egyikének se volt ilyen sárvédő, illetve vízvető az orrfutóján, hiszen nem is ott volt a beömlőjük. Ez a hosszú orrfutószár amúgy szerintem csúnyán járna egy göröngyös, füves repüzem esetén.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Konkrétan olyan, mint valami gimis csaj, akit rommá photosoppoltak. Sehol egy hiba a gépen.
Jóideje figyelem a flickr-en a nagy felbontású képeket orosz szpotterektől és látni határozott minőségbeli javulást a KnAAZ Szu-35Sz gépein, de várjuk meg, hogy mennyire lesz tartós ez a festés. Félreértés ne essék, az F-22-esek is csúnyán leamortizálódtak, főleg a típus-secifikus karbantartás miatt, hiszen ott minden kisebb-nagyobb borítólemez megbontást foltozás követ.
Ami a festéstől független, az a vízszintes vezérsíkon a festetlen titán lemezfelület minősége. Az első széri gépein ökörhugyozás volt a panelvonalak struktúrája. Az nem volt világos nekem, hogy az a vonalheggesztés utólagos síkba csiszolása volt, vagy a szegecselésé, de nekem úgy fest, hogy az a felület is sokat fejlődött.
Itt van egy ugyanebből a szériából származó péládny. Másik szög, más fényviszonyok, más helyszín, más fotós.
Tegyük fel, hogy Ilja Szolovjev szereti szétfotosoppolni a képet, de Valentyin Lozovik képén is hasonlóan jól néz ki a másik, ugyanebből a szériából való gép:

276683.jpg
 
Szu-35Sz Beszovec, Karélia

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed