Ebben a gépben már a Szu-35Sz hajtóművei vannak. A kép most készült Zsukovszkijban, ahol a repülési tesztek zajlanak vele.

Csakhogy, ma felkerült egy újabb fotó a vörös 54-esról is, amivel szintén most repülnek Zsukovszkijban:

Hogy már ebben is az AL-41F-1Sz hajtóművek lennének, azt még nem tudni, de elviekben logikus lenne egy második géppel felgyorsítani a teszteket, ha már egyszer eldőlt, hogy a teljes orosz Szu-30SzM flottát átépítik az erősebb hajtóművekkel.
Viszont azt a hülye függönyt igazán leszedhetnék már.
A precíziós csapásmérés és a korszerű szimulátorok korában az UB-blokkok és műszerrepülő függöny az a két masszív anakronizmus, amitől már ideje lenne az orosz légierőnek megszabadulnia.
Lehet, hogy arra számítanak, hogy mi lesz, ha majd a '92 környékén leállított kacatokat kell kirángatni a parajosból, és kell vagy két bevetést repülni az újabb naaaagy honvédő háborúban.
.
Az antik ACS-1 mutatos oratol is megszabadulhatnanak vegre a Szu-30-nal.
Időóra kérlek, Időóra!
 
	 
 
		 
 
		 
	
 
 
		
 
 
		 
 
		 
 
		 
					
				 
						
					 
 
		 Nekem egy egyszerűbb 60CsP van itthon, ami vagy helikopterben szolgált, vagy BTR/BMP-be beleépítve, szerintem sose fogom megtudni. Viszont 30 évvel a szovjet csapatok távozása után is egy faék egyszerűségű elnyűhetetlen konstrukció.
 Nekem egy egyszerűbb 60CsP van itthon, ami vagy helikopterben szolgált, vagy BTR/BMP-be beleépítve, szerintem sose fogom megtudni. Viszont 30 évvel a szovjet csapatok távozása után is egy faék egyszerűségű elnyűhetetlen konstrukció. 
	