Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Valóban Valamiért úgy érzem, ebből is háttérkép leszhttp://russianplanes.net/id145423 Ez egy jó kép.
Vagy az orosz gépeknek nincs is rá szükség ?
Boki,
Te mit tudsz a Szu-30SzM-ek adatairól? Neked is feltűnt, hogy az SzM bár szinte azonos az export MKI/MKA/MKM gépekkel, mégis sokkal energikusabb? Ilyen meredek felszállásra az export változatok nem nagyon voltak képesek. MIkor 2007-ben láttam felszállni a Szu-30MKM prototípusát, az is szinte megállt a levegőben, mikor emelkedett 70 fokos szögben. Papron a gép tolóerő/tömeg aránya még egy légibemutatón is kb ott van, ahol a mi Gripenjeink. Erre meg azt látom, hogy az SzM-ek a normál kiképzési repülésnél is sokkal dinamikusabbak.
Az új típusok is képesek csak úgy kell repülniük mint az AC-130-nak ami nem feltétlen életbiztosítás rendes légvédelem ellen.
Készséggel aláírom, hogy mindennel el vannak maradva a nyugati gépekkel kapcsolatban, beleértve a meglevő eszközök rendszerbe állítását is, azokkal szerzett tapasztalatokat is... De a múltkori vitában elhangzott 20-25 év is a legtöbb szempontból túlzás volt (bár ez a rendszerben levő dolgok is megérne egy vitát), de most már a duplájára nőtt a lemaradás, alig pár nap alatt?Zotyek, hidd el, ha megkaparászod egy kicsit a felszint bizonyos esetekben ilyen különbségek derülnek ki.
Pl. a Szu-35Sz esetében az OLSz-35 tud célt megjelölni.Dudi, ezt hogy értetted? Mivel vezetik célra a bombákat ilyen esetben?