A Szu-35Sz-hez a Szu-27-eshez hasonlóan nincs és nem is volt soha semmiféle póttartály.
Csak tervezték, mégpedig egy 2000 literest, ami a Szu-24-es és a MiG-31-es gépek korai alapváltozatain nagyon rövid ideig használt PTB-2000-es tartály modernizált változata lett volna. De végül soha nem volt rájuk szükség.
Egyetlen T-10Sz családbeli gép van, amihez van póttartály, az a Szu-34-es, pont az a gép, aminek eleve mindközül a legtöbb, 12 tonna a belső kerókapacitása.
A Szu-24-esek szárnytő alatti két darab 3000 literes PTB-3000-es tartályából kezdetben egy darab volt a nagytávú átrepülésekhez a szabvány kiegészítő, de 2021 végén kezdtek jönni a fotók, hogy a gépek valójában három ilyen tartályt is tudnak hordozni, ami már közel 9 tonna kerozin, a belső 12 mellé!
Csak tervezték, mégpedig egy 2000 literest, ami a Szu-24-es és a MiG-31-es gépek korai alapváltozatain nagyon rövid ideig használt PTB-2000-es tartály modernizált változata lett volna. De végül soha nem volt rájuk szükség.
Egyetlen T-10Sz családbeli gép van, amihez van póttartály, az a Szu-34-es, pont az a gép, aminek eleve mindközül a legtöbb, 12 tonna a belső kerókapacitása.
A Szu-24-esek szárnytő alatti két darab 3000 literes PTB-3000-es tartályából kezdetben egy darab volt a nagytávú átrepülésekhez a szabvány kiegészítő, de 2021 végén kezdtek jönni a fotók, hogy a gépek valójában három ilyen tartályt is tudnak hordozni, ami már közel 9 tonna kerozin, a belső 12 mellé!