EADI a neve, és lényegében egy tartalék, ha a gépen minden elektromos source kiesik. Rendelkezik egy saját külön akksival (min 30 perc kakaóval), amivel a pilóta elvezeti a gépet non-VFR-ben. Ilyen minden repülőgépen előírás, legyen civil vagy katonai.Zseniális videó. Ilyenkor azért irigylem a Szu-35Sz pilótákat. Megint mutatott valami újat ez a gép. A jobb felső,apró, valószínűleg tartalékot is jelentő kijelzőn ott van minden fontos repülési adat. Sebesség, magasság, állásszög, bedöntés, repülési irányszög.
A fizika nem tud elromlaniPlusz alatta ott a kis csúszásjelző golyó is, analóg formában,ami eddig fel sem tűnt.
Van alapvetően egy sablon (EADI a fő infóforrás, amolyan "műhorizont extrém", a gép térbeli helyzete, rajta az ILS deviation is megjelníthető, stb..., EHSI alatta, mely lényegében a gép felülről nézett helyzetjelzője, rajta a heading, course, beraing, stb...). Ez elváltható, de civilben rendszerint okkal bolygatjuk meg, mert annyira logikus és segítőkész. Meg megszokod, oda pillantasz egyből az infóért, nem keresi a szemed.A két nagy monitor közül a bal oldalinak az egyik fele ugyanezt jeleníti meg nagyjából, a másik felére pedig a TVC rendszer adatait hozta be a pilóta. Ezek szerint ő dönti el, hogy mit hol szeretne látni, és oda rakja, ahol neki kényelmes. Eddig bármikor ha fotót láttam a Szu-35Sz műszerfaláról, akkor mindig a jobb monitoron voltak a TVC adatai. Klassz vas.
Ellenben a HUD miatt ezek mind másodlagos kijelzők (az lényegében egy EADI és arra rátett minden más), így a hajtóműparaméterek meg hasonló dolgokra használhatod, vagyis a gép két nagy display-e inkább ugyanaz, mint a pedestral képernyői civilben - dinamikusan változik/váltiztatható, az igénynek megfelelően. Hogy a pilóta mit tesz rá, illetve az adaptív fedélzeti elektonik mit dob fel szükség szerint, az már teljes mértékben a helyzet függvénye.
És persze ne feledjük el, hogy titkos dolgokat nem fogunk videóban az életben látni (ami radar displayt látunk, az mind kamu, erre specializált üzemmód, mint a maintenance page, az értékek miatt), de az engine parameters az nem olyasmi, ami nagy titok lenne. Szóval egyik ok, hogy ezt látjuk, hogy ezt engedik megmutatni.