Az az egy csavar miért van kihajtva a konténeren?

Betonba öntik?A főfutók kerekei miért vannak körüldobozolva?
Emlékeztet arra, hogy ébernek kell lenni...Az az egy csavar miért van kihajtva a konténeren?

Erről a régi vicc ugrik be, hogy milyen a szovjet törpe? Hát HATLAMAS!

A leggyakoribb oxidkerámia megoldás (hogy így szépen, modernül fogalmazzak) az itrium-oxid stabilizált cirkónium-oxid kerámia. De itt van a legtöbb, amit az ipar alkalmaz:
http://www.thomas-sourmail.net/coatings/tbc_materials.html
http://www.ultramet.com/ceramic_protective_coatings.html
https://sites.google.com/site/vannilughi/research-thinfilmsandcoatings2
A kérdésedre válaszoolva, ez egy hővédő réteg, ami a magas hő hatására növeli a hőszigetelő képességét.
De, csak ha szigetelsz, akkor csökken a hőmérséklete a fémnek, tehát kisebb a hőtágulás, kisebb hőfeszültség = kisebb fesz. amp. miatt hosszabb élettartam. A kifáradási határ nő ezzel.Maga a fém nem viselné el a hőterhelést?
Az az egy csavar miért van kihajtva a konténeren?

Maga a fém nem viselné el a hőterhelést?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..