És mi folyik ott szerinted? Üzemanyag, vagy olaj nem lehet, talán páralecsapódás és nem megfelelően kezelt lemezmunka kettőse lehet a dolog nyitja. Korábbi, Szu-35Sz walk around képeken a trehány paneltömítések és az ökörhugyozás színvonalú titán vonalhegesztés mellett ennek a lemeznek a környéke volt még erősen szembeötlő.
https://i.pinimg.com/originals/49/0b/7a/490b7ad25d66a73ef1b5951a4a84ec33.gif
Nekem úgy tűnik, hogy a Szuhoj ugyanúgy csavarsorral rakja fel a félszárnyakat, mint ahogy a Li-2-n meg az Il-14-esen vagy épp az An-26-oson szokás.
Szóval nála nem úgy vannak a bekötések, mint a MiG-21-nél (vagy még a 29-esnél is, meg általában ahogy tanítani szokták), hogy a főtartók (+melléktartók) végén bekötővasalás, meg oldalanként 5-6 bika menetes csapszeg ezekben, hanem egy rakat csavar van a megerősített végbordákon a profil mentén alul+felül.
Namost, amit volt szerencsém élőben látni: az An-26-nál ez úgy néz ki, hogy ezeknek a csavarsoroknak a fészke csurig tele van töltve zsírral, aztán az ezeket a csavarsorokat lefedő takarólemezre tömítőpaszta van felhordva és megszámlálhatatlan sok 4-es süllyesztettfejű csavarral van leszorítva.
Szóval szerintem annyi történhetett, hogy a tömítőpaszta (de lehet, hogy valamilyen előregyártott gumitömítést találtak ki Szuhoj bácsiék) nem jön ki jól a felhasznált zsírral és a sok-sok igénybevétel hatására szépen kidolgozza a zsírt a hosszú lemezcsík két oldalán, meg esetleg a csavarfejek alól is.
Annyi megjegyzés még, hogy a rendellenes hidraulika, vagy olajfolyás, az inkább alul jelentkezne, de emel, vagy tindalos a megmondhatója, hogy azt a technológia nem nézi jó szemmel, hogy csak úgy folyjon a hidraulika. Ráadásul az AMG-10-esnek van egy olyan tulajdonsága, hogy ha kijön valahol, akkor öntömítő tulajdonságra tesz szert (gondolom a levegőből veszi ki a zokszigént, vagy ilyesmi) és olyan állaga lesz nagyon hamar, mint mikor az dunsztosüveg aljára odaszárad a maradék lekvár, amit már nem volt türelmed kikaparni kiskanállal.
Ilyen koszos nyomok elő szoktak fordulni olaj, vagy tüzelőanyag túlfolyóknál, de azok ugye általában alul helyezkednek el és ott kvázi természetes ez a jelenség.