Az idáig átadott Szu-30SzM gépekhez lényegében mindent integráltak, még az izraeli Litening TGP-t is.
Tudom, hogy furcsa, de a 04-es Szu-30MKI proto 2007-től a maláj MKM programhoz repült, ugyanakkor a muszlim malájok nem vásároltak izraeli technológiát, viszont az indiaiak igen és nekik végezték el az oroszok az integrációt. Az meg külön hab a tortán, hogy 2008-ban a 04-es gép még bevetést is repült Grúziában, valószínű a poddal is.
Namost, azt feltételezni, hogy az idáig legyártott Szu-30SzM gépekből merő szemérmességből az oroszok kihagyták a TGP vezérlését, az téves gondolat.
A probléma szokás szerint ott van, hogy a hazai pod hiányzik. Ahogy minden más is, mert függesztmény típusok vannak, integráció van, felhalmozott készlet... na az nincs.
Tudom, hogy furcsa, de a 04-es Szu-30MKI proto 2007-től a maláj MKM programhoz repült, ugyanakkor a muszlim malájok nem vásároltak izraeli technológiát, viszont az indiaiak igen és nekik végezték el az oroszok az integrációt. Az meg külön hab a tortán, hogy 2008-ban a 04-es gép még bevetést is repült Grúziában, valószínű a poddal is.
Namost, azt feltételezni, hogy az idáig legyártott Szu-30SzM gépekből merő szemérmességből az oroszok kihagyták a TGP vezérlését, az téves gondolat.
A probléma szokás szerint ott van, hogy a hazai pod hiányzik. Ahogy minden más is, mert függesztmény típusok vannak, integráció van, felhalmozott készlet... na az nincs.