Ennek éppen bőven lehet a teljesítményen kívüli oka is, de kereskedelmileg célszerűbb ezt mondani.Gyenge az orosz avionika ezért a kínaiak sajátot hasznának köztük AESA radart és rakétákat
https://vpk.name/news/328492_v_kita...k_kak_uroven_rossiiskoi_ochen_ogranichen.html
Magyrul MA a kínaiak jobb elektronikát tudnak gyártani, mint amit tíz éve kaptak az oroszoktól.Gyenge az orosz avionika ezért a kínaiak sajátot hasznának köztük AESA radart és rakétákat
https://vpk.name/news/328492_v_kita...k_kak_uroven_rossiiskoi_ochen_ogranichen.html
Hogy én mennyire imádtam gyerekoromtól mindig is a MAZ teherautók hangját!Kazah és orosz Szu-30-asok a Centr-2019 hadgyakorlaton.
![]()


MiG-31-eseknél indul a videó, az nem vektorált. Azok hajtóművét nem gyártják egy ideje. Ott nem spórolnak a hajtóművekkel? Az zsír új Szu-35-nél erre mi szükség van, amikor elvileg a FADEC miatt eleve kímélőbbek a tranziensek?Jevgenyij Topgun legújabb videója Permből, ahol most Szu-35Sz-ek vendégeskedtek.
Itt is jól látni a "megfontolt" nekifutást, amelynél az is látszik, hogy a repülőnapokon látható vektorálásos starthosszcsökkentés ezúttal elmarad.
Szerintem ez a lassú hajtóműfelpörgetés és a valószínű csökkentett forszázs rezsim, a vektorálás mellőzésével együtt a hajtómű békeidős üzemeltetése, mellyel igen sok üzemidőt nyernek.
Ennek az ellentéte az AL-41F-1Sz-nél (117Sz) a rendkívüli üzemmód, ahol maximálisan kiaknázzák az AL-31F-hez képesti többlet levegőátfutást és sűrítési viszonyt és ott aztán van utánégetés rendesen.
A D-30F6-oson nincs FADEC, ott ilyen kíméletes felpörgetést csak kézzel lehetne összehozni, a pilóták egyéni képessége alapján.MiG-31-eseknél indul a videó, az nem vektorált. Azok hajtóművét nem gyártják egy ideje. Ott nem spórolnak a hajtóművekkel? Az zsír új Szu-35-nél erre mi szükség van, amikor elvileg a FADEC miatt eleve kímélőbbek a tranziensek?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..