Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Véletlenek összejátszása.Hogy a csába látta meg az 50 éves Mig 21-el a pilóta azt a pár balfasz, majd fordult egyet, és qrvára nem dobta melléjuk a malacot?
Lehet, hogy hülye kérdes, de az IL-76 és kategóriája tud orsózni?Szokatlanul virgonc Szu-34-esek:
Hogy az IL-76 kategóriájó géppel fizikailag lehet e orsózni, Igen lehet, hogy az IL-76 tud e? Azt nem tudom.Lehet, hogy hülye kérdes, de az IL-76 és kategóriája tud orsózni?
Aztán valamelyik későbbi gépnél állítólag egy utasítás volt az első repülésen a főnöktől.Ha orsót esetleg nem is, de palástorsót minden bizonnyal (ha már az űrhajós kiképzésben is tudják használni az Il-76-ost...).
A Top Gunban kb. úgy írták, hogy megkérdezte a Boeing vezér Tex Johnsont, hogy mégis mit művelt a rendezvényen!?
- Eladtam a gépet Uram...
.Ez nagyban függ a tüzelőanyag és az olajrendszertől.
Nem mindegy, hogy a tartályoknak hol vannak elhelyezve a kifogyasztó szivattyúi, és milyenek azok. ha megszűnik az olaj, vagy a kerozin ellátás, akkor ugye nagy gond van.
2021 márciusban találkoztam legutoljára vele...Mint már ezen a fórumon is írták 2019-ben 20 db új Sz-34-est rendeltek a NAPO-tól. Ez a 20 gép a Szíriai tapasztalatok alapján továbbfejlesztett Szu-34NVO lett volna, amolyan átmenet az igazi továbbfejlesztést jelentő SzU-34M előtt. Nyílt titok, hogy a megrendelésnek az volt az egyik célja, hogy mentőkötelet dobjanak az éppen megrendeléshiánnyal küzdő NAPO-nak.
A SzU-34NVO abban tér el az alapváltozattól, hogy az avionikai rendszereit közelebbről meg nem határozott módon fejlesztik, az önvédelemi képességeit olyan módon növelik, hogy egy egész köteléket képes lessz zavarással oltalmazni, valamint a függeszthető fegyverzetet is bővítik. Mint kiderült, ez utóbbi a gyakorlatban azt (is) jelenti, hogy 3 felderítőkonténer rendszeresítenek hozzá.
Az UKR-RT konténel elektronikai felderítésre szolgál, és egy M410 jelű felderítő és bemérő komplexumot tartalmaz.
Az UKR-RL konténer a 350 kg tömegű, M402 Pika oldalra néző radart tartalmazza, mely 7,7 GHz-en sugároz, és felderítési távolsága vízfelszíni cél esetén 120 km, felbontása 2-5 m. Ugyan ezek a paraméterek földfelszíni cél esetében 60 km és 6-20 m.
Az UKR-OT konténer elektroopotikai felderítésre alkalmas. ANTRAK TV kamerát és M433 Raduga VM lináris IR szkennert tartalmaz. Mindhárom konténer alkalmas valós idejű adattovábbításra. A konténerek csapatpróbája idén befejeződött.
A SzU-34NVO-ról még annyi került nyilvánosságra, hogy a 20 gépből pár példány Lipeckbe kerül tesztelésre, míg a többivel a Sagolban állomásozó 2. gárda bombázórepülő ezred 3. századánál fogják leváltani a már eléggé elavult SzU-24MR felderítőket.
Az első SzU-34NVO-ról 2020 első félében készült kép, amin még festetlenül szál fel berepülésre a NAPO gyári repülőteréről. A kép alapján külső különbséget nem nagyon lehetett felfedezni az alapváltozatú képekhez képest.
Az óta új információt nem találtam a típusról. Van esetleg valakinek ennél frissebb infoja?
Köszönöm, ez nekem új volt. Nem tudom a képek mennyire csak illusztrációk? Mindenesetre azt a szép nagy jelvényt, amit az ezred többi gépének bal oldalára felfestettek, nem látom rajta. Külső eltérést sem nagyon látok. De azért jó hír, hogy nem merült feledésbe a projekt!2021 márciusban találkoztam legutoljára vele...
Прислали СУшки: модернизированный бомбардировщик поступил в войска
Новейший Су-34 НВО направлен на службу в Южный военный округiz.ru
A felhők majd eloszlanak, de a gép még akkor is gyönyörű lesz.Szép felhők, randa gép.