Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 455
84 433
113
A negyedik a strukturális tesztekhez van éppen ezért soha nem fog repülni.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 455
84 433
113
Úgy tudom,hogy ezzel együtt 5 darab van összesen és a második gépet hívják 01-nek.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 571
85 052
113
A 0-sal osszesen ot van , de azt nem számítják bele, mert az nem "teljes" gép.
 

xfotel

Member
2013. április 10.
955
9
18
Az indidai szürkeállomány ötlete volt az új szigetelőanyag használata a kazánoknál aminek meg is lett az eredménye de pl a leégett Kilo is saját akkumulátor volt felszerelve aminek meg is lett az eredménye de ez a szürkeállomány képtelen 2013-ban egy 40 éves technológián alapuló hajtóművet létrehozni.

skóciában találkoztam egy indiai belsőépítész szakember munkájával, aki az ajtóra a zárat az ajtó vastagságánál kétszer hosszabb facsavarral rögzítette, majd a túloldalt kiálló részeket, ahelyett hogy levágta volna, nemes egyszerűséggel kissé szúrós epokit domborművé alakította.

persze ha valami különösen kegyetlen hasmenés kifejlesztéséről van szó, szerintem lehet az indiaiakkal számolni, de egyébként felejtősek
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 756
66 571
113
Amit én furcsának találok az az, hogy ezen a gépem most megint nincs KOLSz, vagy ezen már beforgatják "nyugati mintára" ?
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 571
85 052
113
Ma reggel felszállt Komszomolszk na Amure - ban az 5. Pak-fa prototípusa (T-50-5).
http://warfiles.ru/show-41534-ocherednoy-t-50-podnyalsya-v-vozduh.html
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 571
85 052
113
Még egy kép
827874_original.jpg

A kíséro gép egy Szu-30MKK volt érdekes festéssel
123348.jpg
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 029
113
Hali
A felirat szerint a svancon Szuhoj elvtárs (izépardon, ma már Goszpogyin/Mr. Szuhoj) látható, így emlékeznek a tervezőirodát alapító főkonstruktőrre.
ML