Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Elég nagy munkának tűnik számomra ez a hajtómű-rotálás.
.Persze nem egyformán használódnak a hajtóművek, viszont egy ezreden belül a gépek hasonlóan kellene elfogyjanak, elvégre nagyjából ugyananyyit repülnek ugyanolyan körülmények között, max a pilóta keze lágyabb vagy durvább egyik-másik gép esetén
Egy gépbe mindenképp kell minimum egyszer cserélni, most ha 6000-et bírja a sárkány és 3000-et a hajtómű akkor pont kiszolgálja egy hajtóműcserével, ami azonfelül marad a kímélés- vagy az eredetileg tervezett hosszabb élettartam miatt az csak (felesleges?) extra.
Évi 12 az édeskevés.
- ez csak egy prototípus, ezen nem zavaró a két kályhacső, ez nem megy se vadászni se bombázni, még ellenséges terep közelébe sem. A rendszeresített nem így fog kinézni.Talán a legfeltünöbb a hajtomű és környéke. Hajtómű gyönyörű kerek, semmi burkolat, álom minden radar számára.
Ezek prototípusok, egyfajta tech demok, 4 géppel is elég sok tesztre van lehetőségük, nem értem minek eröltetnek annyi pédányt belőle. Az F-22 -es elődjéből, az YF-22 -ből 2 db létezett és közte és az F-22 között a különbség eléggé szembetűnő, mégis egy overkill gép lett az eredmény.
<blockquote rel="joker">Ezek prototípusok, egyfajta tech demok, 4 géppel is elég sok tesztre van lehetőségük, nem értem minek eröltetnek annyi pédányt belőle. Az F-22 -es elődjéből, az YF-22 -ből 2 db létezett és közte és az F-22 között a különbség eléggé szembetűnő, mégis egy overkill gép lett az eredmény.
ez ha mind az orosz gyártósoron lesz legyártva, akkor 15 évig van meló és 0 a felelsleges kapacitás. Ez jó kihasználtságot eredményez, csak mire exportra keríthetnének sort, arra az F-35 is több helyre eladható lesz és barátibb áron.Osszesen 200 drb gép legyártását tervezik az elso korben.
Terminator
Te sem olvasod a hozzászolásokat. ))