Elég nagy munkának tűnik számomra ez a hajtómű-rotálás.
.Persze nem egyformán használódnak a hajtóművek, viszont egy ezreden belül a gépek hasonlóan kellene elfogyjanak, elvégre nagyjából ugyananyyit repülnek ugyanolyan körülmények között, max a pilóta keze lágyabb vagy durvább egyik-másik gép esetén
Egy gépbe mindenképp kell minimum egyszer cserélni, most ha 6000-et bírja a sárkány és 3000-et a hajtómű akkor pont kiszolgálja egy hajtóműcserével, ami azonfelül marad a kímélés- vagy az eredetileg tervezett hosszabb élettartam miatt az csak (felesleges?) extra.
Évi 12 az édeskevés.
) azt elképzeli, hogy ugy kell megcsinálni. - ez csak egy prototípus, ezen nem zavaró a két kályhacső, ez nem megy se vadászni se bombázni, még ellenséges terep közelébe sem. A rendszeresített nem így fog kinézni.Talán a legfeltünöbb a hajtomű és környéke. Hajtómű gyönyörű kerek, semmi burkolat, álom minden radar számára.
Ezek prototípusok, egyfajta tech demok, 4 géppel is elég sok tesztre van lehetőségük, nem értem minek eröltetnek annyi pédányt belőle. Az F-22 -es elődjéből, az YF-22 -ből 2 db létezett és közte és az F-22 között a különbség eléggé szembetűnő, mégis egy overkill gép lett az eredmény.
<blockquote rel="joker">Ezek prototípusok, egyfajta tech demok, 4 géppel is elég sok tesztre van lehetőségük, nem értem minek eröltetnek annyi pédányt belőle. Az F-22 -es elődjéből, az YF-22 -ből 2 db létezett és közte és az F-22 között a különbség eléggé szembetűnő, mégis egy overkill gép lett az eredmény.
ez ha mind az orosz gyártósoron lesz legyártva, akkor 15 évig van meló és 0 a felelsleges kapacitás. Ez jó kihasználtságot eredményez, csak mire exportra keríthetnének sort, arra az F-35 is több helyre eladható lesz és barátibb áron.Osszesen 200 drb gép legyártását tervezik az elso korben.
Terminator
Te sem olvasod a hozzászolásokat.))

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..