Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Képek az 5. géprol, állítolag ez a gép már úgy néz ki mint a szériás gépek fognak.
0_d1f6f_4c601e96_XXL.jpg

0_d1f62_f1cf815a_XXL.jpg

0_d1f63_bb2dbf66_XXL.jpg

0_d1f64_57d1e3b0_XXL.jpg

0_d1f65_873cde9e_XXL.jpg

0_d1f66_af29680b_XXL.jpg

0_d1f67_65524e28_XXL.jpg

0_d1f68_9b2bea83_XXL.jpg

0_d1f69_1968b6a3_XXL.jpg

0_d1f6b_1ec3381c_XXL.jpg
 
Belül akkor még változik? Kívül mi változott az első 4 prototípushoz képest?
 
boki

"...állítolag ez a gép már úgy néz ki mint a szériás gépek fognak."

Szerintem a PAK-FA-nál még anyni változás sem lesz a proto/demo és a végleges gépek között, mint az YF-22 és az F-22 között volt. Ez van, barátkozzon meg mindenki vele, a hajtóműárnyékolás, stb. csak álom...
 
Tegnap volt alkalmam beleulni egy PAKFA ba, es meg gurultam is vele.

Az egyetlen problema az hogy ez csak egy alom volt. De jo alom volt. No most megyek meg kell irnom rola a jelentest.

:-)
 
Valahogy nem illik ez a PAKFA az oroszos gondolkodasu kepbe. Mar kinaiak is tudnak ranezesre komolyabb lopakodot tervezni ere ok jonnek ezzel a hibrid felsunnyogovel.

Nem csodalkoznek ha kiderulne hogy van egy masik sajat projektjuk egy komolyabb gep.
 
Skacok

A PAK-FA nak ennyire szegecses a bore ??? Ezzel akarnak lopakodni ????

Festetlen a gép. Ez a szegecs téma kezd már uncsi lenni. Egyszer már ki volt vesézve és volt linkelve F-22 és F-35 szegecssor is.
 
<blockquote rel="Kuruc71">Skacok

A PAK-FA nak ennyire szegecses a bore ??? Ezzel akarnak lopakodni ????

Festetlen a gép. Ez a szegecs téma kezd már uncsi lenni. Egyszer már ki volt vesézve és volt linkelve F-22 és F-35 szegecssor is.


</blockquote>

Bocsanat hogy kerdezni mereszeltem. Elnezest nem akartalak zavarni.
A jovore valo tekintettel ( mivel nem tudom megigerni hogy nem fogok kerdezni, sot azt se hogy nem fogok esetleg hulyeseget allitani ) kerlek ignoralj.


Koszonom
 
Ne duzzogjál Kuruc, csak mert igaza van. Az F-35 pont ugyanennyire szegecses, csak Pistabá' a végén rámegy hat vödör diszperzittel:

http://htka.hu/wp-content/uploads/2010/04/F-35C_CG-1_testing.jpg
 
Nem az a problemam hogy szegecses vagy nem szegecses. Vele elentetben en nem tartom magamat tevedhetetlen number one nak. A problemam az hogy ha felteszek egy kerdest akkor arrogans pokhendi leszolo stilusban beszel az emberrel.

Hat ne beszeljen !

Hagyjon beken oszt jonapot.


Pl a te hozzaszolasodba is benne volt hogy nincs igazam plusz az is hogy miert nem es meg sem volt banto sot jot mosolyogtam a diszperziten. Hat nem kulturaltabb emberibb igy beszelgetni ?

Roviden a stilusrol beszelek es nem ( mindig ) a tartalomrol.


Le style, c'est l'homme

A stilus maga az ember. Mikor megnyilvanulunk vigyaznunk kell a stilusunkra mert ilyenkor a szemelyisegunket mutatjuk meg.
 
@Kuruc71

Szerintem alapvetően az a probléma, hogy a kérdést eleve úgy tetted fel, hogy benne volt a típus leszólása, lekicsinylése.

"A PAK-FA nak ennyire szegecses a bore ??? Ezzel akarnak lopakodni ????"

Olvasd csak végig. Ha úgy fogalmazom meg, hogy "A RAN ilyen hajókat üzemeltet ??? És ezzel akar harcolni ????" bántóan hat, nem? (ez a több kérdőjeles dolog nálam egyenesen azt jelenti, hogy "elképedek, hogy ilyen szar is létezik"). Ezt a kérdést lehetett volna normálisabban is tálalni és akkor a válasz is olyan lett volna (ugye molni?! :) ) Szóval szerintem jogos ebben az esetben molnibalage felháborodása.
 
Kuruc testvér.....
Ne sértődj meg a stíluson. Ebben az országban vagy okosabb vagy, vagy senki. :) Grgly pedig elfelejtette, hogy Pistabá' a diszperzit előtt csiszolni szokott némi korongozással, ekkor a gép bőre fél mm-t vékonyodik. Molni pedig a kivesézéssel arra utalt, hogy ez a gép nem egy BMW.
Tehát akkor Boki ügynök lefotózta a PAK-ot, ami nem FA, mert szegecses, ezért nem is BMW. Pistabá' pedig az epillálás után jófajta magyar lopakodó rózsaszín diszperzittel végigmegy rajta 2x......
Kuruc testvér... MOST LEHET JELENTÉST ÍRNI :) :) :) :)
 
Boki...... egyébként nem vagyok egy repülős zseni, de nekem egyre jobban tetszik a madárka....
 
Különben is, tudjátok, mi a különbség az Raptor és a kínai 5. gen gép között? Mindössze egy "a" betű.... Az egyik lopakodó, a másik lopkodó.
Még mielőtt a kína-fanok lecsesznek, csak vicc volt :) :)
 
http://www.knaapo.ru/rus/gallery/events/combat/t-50/t-50-5.wbp

van egy par nagy felbontasu kep
 
"Igen, elvtársak, de a mi orosz szegecsünkben van anyag, még a casatahajókból maradt!"

Szergej Szergejvics Bozonyin, Lenin-díjas kazánkovács és repülőgéptervező
 
@Kuruc71

Szerintem alapvetően az a probléma, hogy a kérdést eleve úgy tetted fel, hogy benne volt a típus leszólása, lekicsinylése.

"A PAK-FA nak ennyire szegecses a bore ??? Ezzel akarnak lopakodni ????"

Olvasd csak végig. Ha úgy fogalmazom meg, hogy "A RAN ilyen hajókat üzemeltet ??? És ezzel akar harcolni ????" bántóan hat, nem? (ez a több kérdőjeles dolog nálam egyenesen azt jelenti, hogy "elképedek, hogy ilyen szar is létezik"). Ezt a kérdést lehetett volna normálisabban is tálalni és akkor a válasz is olyan lett volna (ugye molni?! :) ) Szóval szerintem jogos ebben az esetben molnibalage felháborodása.

Valoban ledobbentem a foton es le is szoltam a kerdesemmel. Azonban megint mas leszolni egy technikat teszem hozza tevedesbol, tudatlansagbol mint szandekosan pokhendinek lenni valakivel.

Legalabbis en igy gondolom.
 
Én majd megmondom itt, hogy mi az igazság! :)

Nos:

T50-1: Radar nincs, OLSz nincs, MAWS nincs, Oldalra néző optikai csoda nincs, kabintető merevítős felül, mint egy MiG-23-asnál. Mozgatható LERX két-két forgásponttal sötétszürke érintkezési felületek nélkül, törzs felső része egészében kompozit(?) borítású.

T50-2: Radar nincs, OLSz van, MAWS nincs, Oldalra néző optikai csoda nincs, kanintető korrekt. Mozgatható LERX két-két forgásponttal, négy-négy sötétszürke érintkezési felülettel, törzs felső része egészében kompozit(?) borítású.

T50-3: Radar van, OLSz van, MAWS van, Oldalra néző optikai csoda nincs, kabintető merevítős felül, mint egy MiG-23-snál.
Mozgatható LERX két-két forgásponttal, négy-négy sötétszürke érintkezési felülettel, törzs felső része egészében kompozit(?) borítású.

T50-4: Radar van, OLSz van, MAWS nincs, Oldalra néző optikai csoda van, kabintető korrekt. Mozgatható LERX két-két forgásponttal, négy-négy sötétszürke érintkezési felülettel, törzs felső része, egy jelentékeny felületen alu-ötvözet borítású.

T50-5: Radar van, OLSz nincs, MAWS van, Oldalra néző optikai csoda nincs, kabintető korrekt. Mozgatható LERX két-két forgásponttal, négy-négy újratervezett sötétszürke érintkezési felülettel, törzs felső része, egy jelentékeny felületen alu-ötvözet borítású.

Ez utóbbi a legújabb példány, de látható, hogy a folyamat elég hullámzó, mivel ez a madár elég hiányos.

Az én információm szerint a hatodik gép is ilyen lesz, azután a hetediken már lesznek nagyobb(?) módosítások. Az első húsz gép azonban még biztosan ezekkel a hajtóművekkel fog repülni, az igazán a géphez tervezett hajtómű a 21. géptől kerül beépítésre.
 
http://www.knaapo.ru/rus/popup-100x100.wbp?picpath=/media/rus/gallery/aircrafts/combat/t-50-5/t-50-5_03_hires.jpg

Ahogy elnézem, ezzel a géppel már nem a Bogdan, hanem Roman Kondratyejev repült, ott áll középen, hanem a többi figura egy-két öreget leszámítva úgy fest, mint egy középiskolai szakmai kirándulás résztvevője lenne :)
 
Szerintem alapvetően az a probléma, hogy a kérdést eleve úgy tetted fel, hogy benne volt a típus leszólása, lekicsinylése.

Pontosan. Tehát amilyen az adjisten, olyan lesz a... Két szó beütlése a googliba és látta volna, hogy talán kisebb vehemenciával kellene az észt osztani.