Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem annyira egyenes az azért.
Hát ez a téma már előjött párszor. Az igazságot én nem tudom, mármint, hogy szemből rá lehet-e és, ha igen, mennyire látni a hajtómű "fan-jára" (valamiféle lapátok biztosan láthatóak, de az lehet egy állólapátsor is, aztán, hogy amögött szívócsatorna már egyenes-e...) adott szögből, de annyit azért megjegyeznék, hogy a földön, kerekeken lévő gép orra lefelé "bólint". Szóval az ilyen képek csalókák. Képzeletben emeljük meg a gép orrát úgy 5-10 fokkal a földi képek esetén.
Ha megemelem az orrát is bandzsítani fog a két hajtómű.
Hogy kompresszor, nem arról allesmor már értekezett. Képz:
http://2.bp.blogspot.com/_kVBwT28EdRI/S6nd9VWl-eI/AAAAAAAABZs/wEBDxX_o2M8/s1600/PAK-FA-Front2.jpg
Motoros lesz?
Gondolom német, ami a jak-152-ben is van, csak itt 2-ő
http://asian-defence-news.blogspot.hu/2017/06/russian-t60-concept.html
Ez meg mi akar lenni? Minek a váltótípusa?
6. generáció
Mintha a Boeing X-32-es alapból szépségdíjas protója 4 üveg vodka után meghágott volna egy a Csendes-óceán mélyéről 100 évente feltűnő rájáthttp://asian-defence-news.blogspot.hu/2017/06/russian-t60-concept.html
Ez meg mi akar lenni? Minek a váltótípusa?
A legfelső kép alapján azt mondanám, hogy a Boeing X-32 váltótípusahttp://asian-defence-news.blogspot.hu/2017/06/russian-t60-concept.html
Ez meg mi akar lenni? Minek a váltótípusa?