Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 869
32 188
113
photo1872431_456242332
Nem látszik a kép.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 869
32 188
113
Akkor megvan a 11-es. Valamelyik okos meg tudja mondani, hogy ez az új csaodahajtómű-e benne, mert ha jól emlékszem az idénre ígértek egyet amibe belekerűl.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 792
86 004
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 869
32 188
113
Mi volt a műszaki hiba? Mindent kényszerleszállásnak hívnak ami a repülési tervtől eltérően, korábbi landolást jelent kb bármilyen okból (kivéve azt, ha hamarabb odaért). És ügyelnek is nagyon a protókra, egyik már ígyis szinte kiégett, kb egy elromlott szenzor miatt is lehozhatják.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 792
86 004
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 792
86 004
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
51 113
85 989
113
Hasonlóan oldották meg a reflexió kérdését mint az F-35-nél.Eddig terjedt a tudományon.Jah meg vektorálható.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 857
67 410
113
Várjunk még egy kicsit. Ez a képsorozat az MMPP Szaljut gyárában készült ahol "stealth-esítették" az AL-31FN-t. De ez a szerkezet már vagy 10 éves. 2007-ben a MAKSz-on már láttam, csak akkor mégnem volt a lamellák végén fűrészfog. Gondolom kell a megrendelés.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

http://rostec.ru/news/4521409

A 30-as hajtóművet a konkurens NPO Szaturn készíti...
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 792
86 004
113
Tudtommal a 30-son együtt dolgoznak a cégek. Közösen a Szaljut és a Szaturn-így is hirdették.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 857
67 410
113
Tudtommal a 30-son együtt dolgoznak a cégek. Közösen a Szaljut és a Szaturn-így is hirdették.

Én is így tudtam korábban, de ez a fotósorozat a Szaljutnál készült és a proto hajtóműveket az UMPO illetve a Szaturn építi meg. Amúgy igen, egy ideje a két konkurens cég már az UEC égisze alatt kollaborál. Szóval nem kerek még a dolog, de nekem akkor is úgy fest, ez csak egy korábbi hajtómű "modernizálása".
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and endre

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 792
86 004
113
Én is így tudtam korábban, de ez a fotósorozat a Szaljutnál készült és a proto hajtóműveket az UMPO illetve a Szaturn építi meg. Amúgy igen, egy ideje a két konkurens cég már az UEC égisze alatt kollaborál. Szóval nem kerek még a dolog, de nekem akkor is úgy fest, ez csak egy korábbi hajtómű "modernizálása".

Igen , Szergej Szobjanyin Moszkva polgármestere látogatott el a Szaljuthoz. (105 éves a vállalat)
http://www.tvc.ru/news/show/id/125912#284533
Pedig mindegyik VK-s oldal Izdelie 30-at ír, viszont a 30-ast Ufában építik.(fogják)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

deze75

Well-Known Member
2010. április 25.
1 134
3 314
113
Én is így tudtam korábban, de ez a fotósorozat a Szaljutnál készült és a proto hajtóműveket az UMPO illetve a Szaturn építi meg. Amúgy igen, egy ideje a két konkurens cég már az UEC égisze alatt kollaborál. Szóval nem kerek még a dolog, de nekem akkor is úgy fest, ez csak egy korábbi hajtómű "modernizálása".

Bakker "elég jól képben vagy"....Ez nem semmi ,hogy egy kép alapján összeteszed a nagy kirakóst!!!!...MI van neked az agyadban egy két áramú???:):):)
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 857
67 410
113
525.jpg


Itt például az orosz blisk-ek láthatók, de nem valami első fokozatból, hanem hátrébbról. Ez vagy a MiG-29M2, vagy KR RD-33MK-ja, vagy a Ka-52-es VK-2500-asa, vagy netán a Szu-34-esek AL-31FM-1-eseihez kell, mert a Szaljut az foglalkozik ám mindennel és startégiai együttműködése van a szentpétervári Klimovval és annak gyárával a Csernyisev Gépgyárral. Igazából fogalmam sincs, mert ebből a képből nem tudom megmondani.

Mert ugye mindenkinek van saját gyára. (Szuhoj irodának a moszkvai kísérleti próbaüzem mellett a KnAAZ, NAPO, Irkut, a RSzK MiG-nek a Lukhovici és a Nyizsnyij Novgorod-i Szokol gyár, a Mil-nek a Kazany, Ulan-Ude illetve a rosztovi Rosztvertol, a Kamovnak és a Mil-nek közösen az Arszenyev-i Progressz gyár, Klimovnak a Csernyisev Gépgyár, a Ribinszk-i NPO Szaturn-nak az UMPO Ufa-ból, az MMPP Szaljutnak saját gyára van, a JSC Kuznyecovnak Szamarában a Kuznyecov (itt nincs nagy megfejtés), Iljusin és Antonov gépek közös orosz gyára az Uljanovszkban épült Aviasztar, a Berijev az Irkutnál gyártat,a Tupoljev meg Kazanyban épít gépeket...stb, stb)
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
51 113
85 989
113
Ha egy blisc technológiával készült fokozaton megsérül az egyik lapát akkor azt,hogy cserélik?