M
molnibalage
Guest
Még most sem értem egészen.Namost ehhez képst a Szu-57-esen, azokon a példányokon, ahol a 117-es hajtómű dolgozik, a Szu-35-ösökről átörökölt gondola csak az utolsó egy-két példányon kapott egy - szerintem kísérleti - kompozit burkolatot, amivel már előre dolgoznak a leendő 30-as hajtómű kialakításához.
A 052-esen ilyen utólagos lemezelés nincs, de az is látszik, hogy a fúvócső külső lamellái már nem a régi, fémből készült AL-31F dizájnról ismertek, hanem ez már valószínű kompozit, ahogy az F135-ösön is (és még jópár más helyen) láthatjuk.
Valószínűnek tartom, hogy emiatt kezdték meg az utolsó pár példányon a titán hajtóműgondola kompozittal történő rátét lemezelését, hogy kimérhessék, mennyit nyernek ezzel.
Ennek oka az lehet, hogy nem vagyok klasszikus üzemtervező.