Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

Pocok75

Well-Known Member
2010. április 19.
2 817
2 615
113
De megéri? Azért ez nem egy tengeralattjáró, majd építenek plusz egyet, az nem olcsóbb?
 

GrGLy

Banhammer
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2011. június 6.
2 431
612
113
De megéri? Azért ez nem egy tengeralattjáró, majd építenek plusz egyet, az nem olcsóbb?

Attól függ mit tekintenek most Moszkvában a fő szempontnak: az időt vagy a pénzt.

Ha az időt, akkor egy tesztpéldány kiesése az ötből elfogadhatatlan veszteség, javítani vagy pótolni kell záros határidőn belül (egy gép elvesztésével a PAK-FA flotta ötödéről beszélünk!).

Egyébként szerintem ha a gépnek a szerkezete nem sérült, akkor különösebb gond nélkül ki fogják javítani.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 850
32 025
113
Még jól is elsülhet a dolog. Ha a hajtómű a hibás akkor ez adhat egy löketet az új hajtómű fejlesztéséhez.
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 029
113
Még jól is elsülhet a dolog. Ha a hajtómű a hibás akkor ez adhat egy löketet az új hajtómű fejlesztéséhez.

Az égett területet tekintve, ez nem úgy néz ki, hogy hajtóműtűz lett volna, (vagy nemcsak az égett, de onnan indult ki?), a hajtómű ennél hátrább van. Viszont mostanában már a fegyverzeti tesztek folynak, és ha jól tippelem, kb. a látható égett részen lehet a gépágyú zárszerkezete és lőszer-adagolása is, talán ott történhetett valami hiba?
ML
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 818
67 114
113
http://russianplanes.net/id138445 ebben a prototípusban szerintem még nincs gépágyú és ha van, akkor is előrébb valamivel.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 818
67 114
113
Itt valami más fogott tüzet, mert a hajtómű elég épnek látszik. Meg, ha az kigyullad, akkor ritkán marad ilyen lokalizált az égés.

http://ic.pics.livejournal.com/dementievskiy/13523675/1097463/1097463_original.jpg
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 769
113
Kicsit odakozmált
T50-5_mishap_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

T50-5_mishap_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
M

molnibalage

Guest
http://www.gazeta.ru/social/2014/06/10/6065701.shtml

Az angol fordító szerint "beyond repair", tehát első blikkre azt mondták, hogy ez nem javítható.
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 029
113
Itt valami más fogott tüzet, mert a hajtómű elég épnek látszik. Meg, ha az kigyullad, akkor ritkán marad ilyen lokalizált az égés.

http://ic.pics.livejournal.com/dementievskiy/13523675/1097463/1097463_original.jpg

Igen, ezen a fotón már látszik, hogy nem a gépágyú lehet a ludas (az előrébb van- ha van), de nem is igazán a hajtómű területe a legjobban égett rész.
ML
 

czulu

Well-Known Member
2014. február 1.
2 242
95
48
<blockquote rel="Allesmor Obranna">Itt valami más fogott tüzet, mert a hajtómű elég épnek látszik. Meg, ha az kigyullad, akkor ritkán marad ilyen lokalizált az égés.

http://ic.pics.livejournal.com/dementievskiy/13523675/1097463/1097463_original.jpg

Igen, ezen a fotón már látszik, hogy nem a gépágyú lehet a ludas (az előrébb van- ha van), de nem is igazán a hajtómű területe a legjobban égett rész.
ML</blockquote>

Lehet, hogy csak a kompozit anyagoknak köszönhetően, nem a tűz keletkezési helyén látszanak a legmarkánsabb égésnyomok kívülről. Ez persze nem zárja ki a hajtómű tüzet, de lehetett más is a kiváltó ok.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 769
113
Nem csak a gerince, hanem az alja is. Az egész középső része.
 
Status
Not open for further replies.