Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
De mi a fene gyulladhatott ki? Lehetséges valamiféle elektromos tűz, mivel ahol ez a kár keletkezett, ott se hajtómű, se gépágyú, lőszerkészlet, ilyesmi nincs. A fegyvertérben nem hinném, hogy éles eszköz volt. Ha volt egyátalán valami.
De mi a fene gyulladhatott ki? Lehetséges valamiféle elektromos tűz, mivel ahol ez a kár keletkezett, ott se hajtómű, se gépágyú, lőszerkészlet, ilyesmi nincs. A fegyvertérben nem hinném, hogy éles eszköz volt. Ha volt egyátalán valami.
<blockquote rel="Allesmor Obranna">De mi a fene gyulladhatott ki? Lehetséges valamiféle elektromos tűz, mivel ahol ez a kár keletkezett, ott se hajtómű, se gépágyú, lőszerkészlet, ilyesmi nincs. A fegyvertérben nem hinném, hogy éles eszköz volt. Ha volt egyátalán valami.
Nekem is a villanytűz jutott először eszembe.De mi a fene gyulladhatott ki? Lehetséges valamiféle elektromos tűz, mivel ahol ez a kár keletkezett, ott se hajtómű, se gépágyú, lőszerkészlet, ilyesmi nincs. A fegyvertérben nem hinném, hogy éles eszköz volt. Ha volt egyátalán valami.
<blockquote rel="Allesmor Obranna">De mi a fene gyulladhatott ki? Lehetséges valamiféle elektromos tűz, mivel ahol ez a kár keletkezett, ott se hajtómű, se gépágyú, lőszerkészlet, ilyesmi nincs. A fegyvertérben nem hinném, hogy éles eszköz volt. Ha volt egyátalán valami.
Viccnek szántam
<blockquote rel="emel"><blockquote rel="Allesmor Obranna">De mi a fene gyulladhatott ki? Lehetséges valamiféle elektromos tűz, mivel ahol ez a kár keletkezett, ott se hajtómű, se gépágyú, lőszerkészlet, ilyesmi nincs. A fegyvertérben nem hinném, hogy éles eszköz volt. Ha volt egyátalán valami.
A képek azt mutatják, hogy milyen volt a Szuhoj T-50 után, a tűz abban, hogy a megfelelő levegő ma reggel. A jelentések szerint az interneten, a repülőgép volt, hogy egy bemutató repülés egy indiai küldöttség, amikor a kommunikációs alaplap leállt. Ekkor hangzott riasztás panel jelzi, hogy a pilóta, hogy voltak problémák a megfelelő motort a repülőgép. A pilóta leállította a motort, és lement lengő szárnyak, hogy figyelmeztesse az irányítótorony, hogy a repülőgép volt probléma, és hogy ő földet.
Leszállás után a pilóta úgy döntött, pálya legközelebbi taxi, és állítsa le a bal motort, amikor a torony azt tanácsolta neki, hogy hagyja el a repülőgép azonnal. A pilóta akkor rájött, hogy erős fekete füst jobbról érkező levegő belépő. Sem várva lépcső származású, a pilóta kinyitotta a lombkorona, felugrott és futott mintegy 100 méterre, miután látta a tócsa üzemanyag alatt a gép a tűz.
Inkább most essen meg az ilyesmi, mint a szériagépeknél. Pedig ott is történhetnek érdekes dolgok. Volt olyan Szu-7-es Kunmadarason 62-63 körül, aminek a komplett műszerfala a pilóta ölébe dőlt felszállás közben. Viccnek kissé erős...
A XXI. században ezeknek mindnek éghetetlen anyagból kéne lennie.Nekem úgy tünik, hogy a főfutó-akna is benne van a tűzzel érintett területben. Ott pedig elég egy gurulás/talajfogás közben a kerék által felvert csavar, kődarab vagy kavics is, ami az aknába berepülve áram alatt lévő elektromos vezetéket megsért, elszakít, és már kész is a zárlat, a szikrázás. Begyulladni meg akár a drót szigetelése vagy a belső tér festése is képes, és a futóaknában van bőven hidraulika-cső, esetleg tüzelőanyag-cső is, az is sérülhet, tehát van ami égjen.
Üdv ML
<blockquote rel="Allesmor Obranna">Inkább most essen meg az ilyesmi, mint a szériagépeknél. Pedig ott is történhetnek érdekes dolgok. Volt olyan Szu-7-es Kunmadarason 62-63 körül, aminek a komplett műszerfala a pilóta ölébe dőlt felszállás közben. Viccnek kissé erős...
Minek a belső térbe festés? Hülye szokás. Ahol nincs szükség korrózió elleni védelemre, ott csak bajnak van.
Tengerészek ezreit ölte már meg ez a hülye festegetési mánia.
Itt megint az van, hogy a tűzállóságon felül számtalan követelmény van...Szerintem az éghetetlen hidraulika olaj sem lehetetlen. Én a szilikonolajokból indulnék ki.