Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Na miért gyulladt ki... Nyílván ugyanazért, amiért utána nem sokkal egy F-35...
Ez egy konkrét kérdés, mert én még leragadtam annál a résznél, hogy az oroszok feltalálták a beforeburner-t, aminek a terveit a CIA ellopta és integrálta az F-35-re.Ez egy haditechnikai Kviz kérdés?
Nem hiszem, hogy egy PAK-FA szabotálására egy F-35 szabotlása lenne a megfelelő válasz. Az előbbi egy prototípus, rengeteg fontos teszt lényeges kelléke, míg a másik már sorozatgyártott, közel sincs akkora kár, ha elvesz belőle egy.
Nekem ez a "behúzott kerék még forgott és bent szétvert valamit" elmélet két ok miatt sántít. Az egyik, hogy a gép a leszállás előtt, még a levegőben kezdett el égni, mikor egy szenzor is jelezte a tüzet. Ebből arra következtetek, hogy akár kint volt már a futó, akár nem, a kerék nem foroghatott még. A gép ugyanis előtte lerepült egy demo-t. A másik gondom meg meg az, hogy igen nagy probléma lenne, ha a behúzás után a futó bármihez is hozzáérne, akár forog még az a kerék, akár nem.
Pl az Airbus A380-nál volt, első példányoknál / teszteknél, hogy az egyik futómű kiengedésénél vagy behúzásánál a kerék beleakadt abba az ajtóba, ami a behúzott futóművet kell takarja. Érdekes módon csak az egyik oldalon, de emiatt vagy behúzni vagy kiengedni nem tudta az adott kereket. Szerencsére ez a teszt a földön volt, tesztpadon, györsan orvosolták is a dolgot egy nagy adag kenőzsírral, amit a kerék oldalára meg az ajtóra felkentek, és így már becsúszott. A sorozatgyártásra meg gondolom kijavították.