A PAK-FA leendő hajtóművének forgórésze:
http://paralay.iboards.ru/download/file.php?style=12&id=18114&mode=view
Nem ellenforgó a két forgórész és nem látom jelét a változtatható kétáramúsági foknak se. Ez utóbbi esetben ugyanis a legelső fokozat általában jelentősen eltér a többi utánalevőtől, lévén, a kétáramúsági fokkal a legcélszerűbb úgy "játszani", hogy a legelső fokozat után variálják a bypass kör tömegáramát. Azonban ez a technológia igen bonyolult és nem biztos, hogy megéri a ráfordított K+F költséget. Anno a GE YF-120-asa volt ilyen, a prototípusoknál nem jutottak tovább, mivel a Pentagon túl komplexnek ítélte a megoldást, most pedig a 120-asból származtatott és szintén elkaszált F136-osra épülő ADVENT-nél akarják megint előhozni.
Szia dudiNem sok a 12 lapát sor?Úgy tudom,hogy a legújabb generációs hajtóműveknél jelentősen csökkent a lapátsorok száma.
De miért nevezik H-58nak? Csak a feladata maradt azonos.Ha nem, akkor itt lesz a HTKA-n a premier.
Az elso Pak-Fa kifejlesztett rakéta , mely a belso fegyvertárban lesz a <b>H-58USK</b>
![]()
Ha nem, akkor itt lesz a HTKA-n a premier.
Az elso Pak-Fa kifejlesztett rakéta , mely a belso fegyvertárban lesz a <b>H-58USK</b>
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..