Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Itt a PAK FA radarja:
http://englishrussia.com/2013/09/10/maks-2013-indoor-exhibition/6/

Áthoztam ezt a hozzászólást ide.
A képen látható radar az orrrész oldalsó radarja. Lehet, hogy új fejlesztés-kísérleti, mert eddig nem mutatták be. Ez volt a premier a MAKSZ 2013-on. A másik kettot már bemutatták a MAKSZ 2009-en.
A képen a 2 (amit gacsat linkelt)
ylHH3.jpg
 
Roni


""Az új UAV tömege mintegy 20 tonna körül várható"

Az az akkora mint egy vádászbombázó."


Minő véletlen, hogy az X-47B is pont 20 tonnás... :D

És abban a hírben nem a Skat-ról volt szó, hanem erről az új "nehéz" U(C)AV-ról, a Skat csak úgy megemlítésre került, mintegy mellékesen. :)
 
vitya
Ahogy a hsz-ban írtam az 1 és 3 radar még a Maksz 2009 -en volt bemutatva . A 2 -es radar volt a Maksz 2013-on.
 
na azért itt sem minden fenékig tejfel!
http://www.ainonline.com/aviation-news/ain-defense-perspective/2013-09-20/various-obstacles-confront-russias-t-50-project
 
http://www.youtube.com/watch?v=kG7KeUrcbm0

Érdekes video a pakfa lopakodó képességéről .
 
ambasa: Tudom picit off, de ha rendet raknál a PakFa hajtóművel kapcsolatban a fejmeben megköszönném:

Jelenleg AL-41F1A (117S)el szerelték az eddigi PakFakat.? Evvel "csak" 1.2machig képes utánégető nélkül gyorsulni? Az igért "5gen" hajtómű ami egy teljesen új dizájn hol tart most, van vmi konkrét infó róla?
Komolyan mondom neten össze vissza írnak mindent, meg az orosz számozás is néha csodás...
 
Al-41F-1A (117A) az elso szakasz hajtomuve(4++gen.), ami a proto és elso szériás gépeken van-lesz. A második szakasz hajtomuve(5.generácios) kb.2020 kornyékén lesz meg. Jelenleg papíron tervezik.
 
boki

"A második szakasz hajtomuve(5.generácios) kb.2020 kornyékén lesz meg. Jelenleg papíron tervezik."

Na most, a wiki, meg sok más egyéb hely szerint az lenne az AL-41F1 (vagyis 117, csak így "S" nélkül)...

Amit viszont még "megszakérthetne" valaki hozzáértő, mondjuk Allesmor Obranna, hogy a PAK-FA-ba miért nem (ha nem?) az AL-41-et (vagy annak valódi közvetlen leszármazottját, ha létezne) szánják?
Mert talán a MiG Project 1.44 demó vagy protó, vagy mi is azzal repült, amikor repült (ha nem jól tudom, akkor javítsatok ki!), tehát elvileg működik. Túl kicsi az élettartam/"félkész" volt és valamiért nem fejezték be, túl drága, esetleg egyszerűen túl nagy lenne a PAK-FA-ba?
 
Az 5 . generácios hajtomu vadonatuj lesz " izgyelie 127 és 129"
A 117 -es 4++ generácios. Allesmor már írt a Pak-Fa hajtomuvekrol valamelyik topikban, talán a Szu-35-nél.
 
gondolom olyat akarnak mint ami 5gen. 6szerszámmal bármi megjavítható, karbantartható rajta, minden hozzáférhető helyen van, nem kell kosarazni, kiemelni és gondolom ezek még mint F119 kivételével minden 4-5gen hajtomű szubszonikus tartományban van a munkapontja, ami Su35nél logikus pakfanal azonban tervezett képesség a supercruise.
De gondolom... majd allesmor megmondja. :)
 
Fade
Ha érdekel az orosz 4+,4++,5. generácios hajtomu téma. Tudok linkelni friss híreket, de oroszul. :)
 
Viharfelhők gyülekeznek...
http://www.ainonline.com/aviation-news/ain-defense-perspective/2013-09-20/various-obstacles-confront-russias-t-50-project
 
rel="Mackensen">Viharfelhők gyülekeznek...
http://www.ainonline.com/aviation-news/ain-defense-perspective/2013-09-20/various-obstacles-confront-russias-t-50-project</blockquote>
Tehát minden az oroszoknál szokásos. Most vagy 20 évvel vannak lemaradva, de mire ez a gép eléri az F22es képességeit, ez 40 lessz.
 
Abban nem látok gondot, hogy a prototípusok esetében egy rakás dolgot kézzel gyártanak le. A Boeing X-32 esetáben is kézzel ragasztgatták a szárnyakat, de ha megnyerték volna a tendert akkor semmi kétség nem lett volna, hogy gyorsan kiépítik a gépsorokat.
Nade ha az indiaiak kifarolnak a program mögül?
 
Jó lenne ha összekapnák magukat, mert minél később lesz IOC annál később lesz erős nyomás az amcsikon. Márpedig én 10 éven belül 6. gen gépet akarok látni repkedni.