Tesztelnek ők is bőszen.Mi lehet a feladatuk?
Magyarul semmi sem biztos. mendemonda. Ugyanennek az újságnak egy másik cikke ugyanezt a lelövést egy Sz-300nak tulajdonítja. Mondjuk mind két cikk téved a legtávolabbi lelövés emlegetésével. Azt az ukrik állították be. Egy Vegával lőttek egy orosz Tu-154est.Tesztelnek ők is bőszen.
Ha igaz a hír, meg is szerezték az első 5.th gen AA légigyőzelmet az ukránok ellen.
https://militarywatchmagazine.com/article/extreme-range-su57-su-27-kill-reports
Újabb okot adni ünnepi rakétázásra ha lekapják az ukránok.Mi lehet a feladatuk?
Reméljük lesz majd videó is.(amiről korábban írtam-Szu-57M)
Szu-57M első repülése!
A továbbfejlesztett, ötödik generációs Szu-57-es harci repülőgép első tesztrepülésére az M. M. Gromov nevét viselő LII repterén-tehát Zsukovszkijban került sor október 21-én – jelentette a United Aircraft Corporation (UAC, a Rostec része) sajtószolgálata.
A repülés 56 percig tartott, és probléma nélkül telt el. A repülőgépet a Szuhoj Tervező Iroda tesztpilótája, Szergej Bogdan, az Orosz Föderáció hőse irányította.
Az UAC arról is beszámolt, hogy a repülőgép egy sor fedélzeti berendezést tesztelt, amely kibővített funkcionalitással, intelligens személyzettámogatással és új típusú fegyverek széles skálájának alkalmazási lehetőségével rendelkezik.
„A repülőgépen lehetőség van egy második fokozatú hajtómű beépítésére is” – áll a közleményben.
Az új Szu-57-es vadászgépet minden típusú légi, földi és felszíni cél megsemmisítésére tervezték. A Szu-57-es rendszerek intellektualizá
Egy kép volt csak illusztrációnak, de azon az 511-es van, ami nem új, hanem új rendszerek próbapadja:(amiről korábban írtam-Szu-57M)
Szu-57M első repülése!
A továbbfejlesztett, ötödik generációs Szu-57-es harci repülőgép első tesztrepülésére az M. M. Gromov nevét viselő LII repterén-tehát Zsukovszkijban került sor október 21-én – jelentette a United Aircraft Corporation (UAC, a Rostec része) sajtószolgálata.
A repülés 56 percig tartott, és probléma nélkül telt el. A repülőgépet a Szuhoj Tervező Iroda tesztpilótája, Szergej Bogdan, az Orosz Föderáció hőse irányította.
Az UAC arról is beszámolt, hogy a repülőgép egy sor fedélzeti berendezést tesztelt, amely kibővített funkcionalitással, intelligens személyzettámogatással és új típusú fegyverek széles skálájának alkalmazási lehetőségével rendelkezik.
„A repülőgépen lehetőség van egy második fokozatú hajtómű beépítésére is” – áll a közleményben.
Az új Szu-57-es vadászgépet minden típusú légi, földi és felszíni cél megsemmisítésére tervezték. A Szu-57-es rendszerek intellektualizálása lehetővé teszi, hogy átvegye a pilóta funkcióit.
Köszönjük a magas szintü szakmai hozzászólást.Egy vicc az egész!!!
Igen, az 511-el illusztrálták a hírt.Egy kép volt csak illusztrációnak, de azon az 511-es van, ami nem új, hanem új rendszerek próbapadja:
![]()
még a klasszik....a 30-s még nem bevethetőEbbe az M-be milyen hajtómű van?
Köszönjük a magas szintü szakmai hozzászólást.
2022 év végéig volt beígérve a Szu-57M első felszállása-repülése,amit be is tartottak.Azért valljuk be az elmúlt hónapok tükrében jogos a szkepticizmus.
A rövid közlemény nem említ új hajtómüvet,ahogy olvashattad...Ebbe az M-be milyen hajtómű van?
Az a baj, hogy az orosz vadászpilótáknak nincs szuper manőverező képessége.
Azt nem a vadászgépnek kell tudnia?Az a baj, hogy az orosz vadászpilótáknak nincs szuper manőverező képessége.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..