Nekem ez azért sántít, - függetlenül, az igazságtartalomtól - mert az 5.gen repülőgépeknél a "lopakodási" képesség nem attól függ, hogy az F22/35 pároshoz képest mennyire éri el az alacsony érzékelhetőségi mutatót, hanem hogy alacsony érzékelhetőség legyen. Ez konstrukciótól függ. Felesleges a két amcsi repülőgép, egyébként nem nyilvános adataihoz viszonyítani egy harmadik nem nyilvános adatot..
Mércének használják az F35-t a különböző szagértők.
És nem,önmagában a "lopakodási" képességtől nem lesz egy gép 5G.Az F117 lopakodott,de attol még nem volt 5G.
Viszont lopakodási,vagy nem megfelelő lopkodási képesség nélkül,alapbol nem lehet egy gép 5G.
Su57 legkisebb RCS értékét 0,1re becsülik.Ez a Rafi és a Super Hornet legkisebb,de tiszta,fegyverzet nélküli legjobb értékéhez hasonló.Nagy különbbség,hogy a Su ekkor is hordoz fegyverzetet.
F35 RCS értékét meg 0,0015.
Db-ben kifejezve a Su kb -10,F35 -50.(radarszakértők szerint,és igazábol ez nekik is mond sokat)
Ami még érdekes,hogy nem főiránybol a Su RCS értéke sokkal jobban romlik,mint az amerikai gépeké.
A lopakodási képességen túl a Su57 harcelektronikáját tekintve is hátrányban van.Nincs DAS rendszere (van rakéta közeledés jelző,de elmarad a DAS szintjétől).Nincs LPI lokátora.
Viszont szinte biztos,hogy jobban manőverezik,mint az F35.Csak ezt elég kétséges,hogy ki is tudná használni (F22 már más tészta,annál valószinüleg e téren se jobb)
Inkább mondható 4,5G szintnek (kb ez várható majd a koreai KF21 block 3-tól is).Jobb,mint az eurokacsák,de elmaradnak az 5G szinttől még igy is.