Ezek elvileg már nem a javított/facelift hajtóművek. Azok az egyes etap gépeiben vannak. Mert a Szu-57-esek jelenleg általánosan elterjedt hajtóművei azok a Szu-35Sz hajtóműveinek megnövelt teljesítményű "facelift" változatai.
Az AL-51F1 pedig az alacsony észlelhetőség feltételeinek még jobban megfelelő teljesen új hajtómű típus, amihez annyi feltételt szabtak, hogy lehetőleg ne kelljen radikálisan áttervezni a szívócsatornát, és, hogy a 117Sz helyére jól beférjen, ha jól tudom még ugyanazok kell legyenek a csatlakozási pontjai a törzshöz. Tehát egy ugyanakkora hajtóműről van szó, mint a régi, ami beszerelhető a régi helyére. Csak annál még nagyobb teljesítményű. De hajtómű és különösen a Szuhojok hajtóművei esetében már több mint 10 éve, mióta olvasom ezt az oldalt, mindig Allesmor volt az, aki mindenkinél jobban képben volt. Ha tényleg profi választ akarsz a hajtóművek kapcsán, azt tőle kapod meg, nem tőlem.
A ki-és beszerelhetőségéről az berendezésnek ellentmond pár példa, amit a korábbi hsz-emben írtam. "Miért van jelentősége a manőverezésnek az oroszok szerint,régen rossz ha közelharcra kerül a sor. "
Azért van ekkora szükség a manőverezésre az oroszok szerint, mert ők mindenre fel akarják készíteni a gépet. 5.gen vs 5.gen légiharc még soha nem volt. Lehet, hogy egymást csak közelebbről látják, mint egy régi vasat. Ennyi erővel feltehetjük azt a kérdést is, hogy minek bele gépágyú? Arra Andrej Sendrik berepülőpilóta adta meg a választ: mert mindig kell egy utolsó esély, amikor már minden más elfogyott. Azt se hagyjuk figyelmen kívül, hogy az összes többi "nagy játékos" is rak gépágyút az 5-ik generációs gépeikbe, és egyik típus sem a gyenge manőverezőképességéről híres. Még a "Dagadt Veréb" F-35 sem. Az orosz gép nyilván kiemelkedik a többi közül ezen a téren, de a többi sem úgy repül, egy tégla, elég ha megnézzük az F-22-est.