Én a képet nem látom, de arról van szó, hogy Szíriába küldték ki őket? PR-ról hallottál már?
Kb. akkora PR húzás, mint az RPN nélküli Sz-400 kiobása Szíriába és a sok gyök2 akkor is majd leszopta örömében az oroszokat, hogy ez harcképtelen indítót kidobtak odfa...
A gép gyakorlatilag még félkész szinten sincs. 2000 órát sem repültek az eddigi gépekkel. ASF feladatkörben egy hozzá képest gyök2 komplexitással bíró alapszintű berepülési programja 10-20 ezer óra. A gép belső terének ajtaját sem nyitották ki eddig, mert sanszosan fixen be van lemezelve. Szóval kb. UB flokkozgatni és külső függesztőről FAB bombázni képes. Erre egy MiG-21 is képes volt, bár azon tény, hogy nem volt CCIP szerű mód...
Az lenne csak a csudaszép, ha lekapnák MANPAD-dal a gépet UB blokkozgatás közben...
Molni, ezzel a hozzászólásoddal nagyon beégetted magad - előttem legalábbis mindenképp.
2000 órát sem repültek az eddigi gépekkel.
Ezt a veretes kijelentést milyen bizonyítékodra alapozod?
Ott voltál Zsukovszkijban, meg Aktyubinszkban a futópálya mellett, ültél egy sportáruházas horgászszékben, öledben füzet, egyik kezedben talyu, a másikban stopper (tablet + exceltábla)?
Vagy mert az oroszok beböfögtek egy számsort?
Miért kéne elhinni a 2000 órát? Lehet, hogy csak összesen pár száz óra, mert a hajtóművek állandóan bepompázsolnak, meg a reptéri tűzoltók már rutinból oltogatják a prototípusokat.
Attól, hogy
akár így is lehet, még elég szépen műrepültek a MAKSZ-on
Ne feledd, hogy anno
állítólag az Il-76 az első felszállásán már a párizsi airshow demo repülését gyakorolta...
Viszont ugyanígy lehet, hogy a repült óraszám a beböfögött 2000 óra többszöröse.
Ha a szutyok, öreg Szu-25-sök, meg a szutyok, öreg s "kissé bonyolultabb" Szu-24-esek
állítólag elég szép bevetésszámot teljesítenek Szíriában, akkor egy mondhatni vadonatúj, biztos mindenféle harci elektronika nélküli (radar helyett ballaszttömeg!
) Su-57 miért is ne repülhetne
állítólag Szíriában?
Olvasmányos emlékeim szerint a Szu-34 valamelyik prototípusa is be lett vetve
állítólag fegyveres konfliktusban (Grúzia? Fejvakarás)
A gép belső terének ajtaját sem nyitották ki eddig, mert sanszosan fixen be van lemezelve.
Ezt a veretes kijelentést milyen bizonyítékodra alapozod?
Mert te (se) még nem láttál róla fényképet?
Az F-117 első felszállását 1981 június 18-án teljesítette
állítólag.
Nem voltam ott, de miért is ne hihetném el bemondásra, hiszen az USA, azon belül az LM akkora már letett egy-két dolgot az asztalra ( pl.SR-71)
Viszont 1988-ig tagadták a létezését. (Talán csak egy kósza spotter fotó készült róla közben)
Ezek szerint valójában 1988-ig az F-117 sem létezett - főleg nem nyitott fegyverkamraajtóval
, mert addig molnibalage (sem) látott róla fényképet!
(kezem az arcomba temetem...)