Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Tehát a hajtóműre gondolsz. A sárkányszerkezeten már nem változtatnak, kész a véglegesnek szánt elektronika. Ez hol X-35 szintű techdemó, ahol se végleges hajtómű, se végleges sárkányszerkezet, se elektronika nem volt?
Ki állította azt valaha, hogy módosítás nélkül bele fog férni a gépe a 30-as hajtómű? Külsőre igen hasonló az F-16C Block 40 és 42, de belül nem. Nagyon nem.
Gondolom, akkor ez a J-20-ra is igaz?
Sanszosan igen. Egy más tömegű, más súlypontú más tolóerejű hajtóművet nem csak betolnak a gépre és csá. Az F-15E legacy gépeken az GE 110-hez szétkapták a gépek seggrészét. Lásd F-15-ös írásomat.
 
Szerintem ne rúgjuk ilyen messzire a labdát. Inkább azt nézd meg, hogy az USA az elmúlt 10 évben hány szövetségesének szállított fegyvert és ezek közül hány él békében, mert a környéken senkinek sem volt kedve újjat húzni velük.

Csak egy példa. Lengyelországgal el lett hitetve hogy az oroszok meg akarják őket támadni, méregdrágán eladtak nekik egy pár fegyverrendszert. Te ezt nevezed békének, mert én lehúzásnak.
 
Ki állította azt valaha, hogy módosítás nélkül bele fog férni a gépe a 30-as hajtómű? Külsőre igen hasonló az F-16C Block 40 és 42, de belül nem. Nagyon nem.

Sanszosan igen. Egy más tömegű, más súlypontú más tolóerejű hajtóművet nem csak betolnak a gépre és csá. Az F-15E legacy gépeken az GE 110-hez szétkapták a gépek seggrészét. Lásd F-15-ös írásomat.

A 30-asnál kritérium volt,hogy módosítás nélkül beférjen a SZU-57-be és ami eddig nyilvánosságra került az alapján be is fér módosítások nélkül.
 
  • Tetszik
Reactions: bartinieffektus
Ki állította azt valaha, hogy módosítás nélkül bele fog férni a gépe a 30-as hajtómű? Külsőre igen hasonló az F-16C Block 40 és 42, de belül nem. Nagyon nem.

Sanszosan igen. Egy más tömegű, más súlypontú más tolóerejű hajtóművet nem csak betolnak a gépre és csá. Az F-15E legacy gépeken az GE 110-hez szétkapták a gépek seggrészét. Lásd F-15-ös írásomat.

Akkor viszont nem véletlen, hogy az oroszok nem erőltetik a nagyobb darabszàmot a jelenlegi, 30-as nélküli konfigurációból.
 
Ki állította azt valaha, hogy módosítás nélkül bele fog férni a gépe a 30-as hajtómű? Külsőre igen hasonló az F-16C Block 40 és 42, de belül nem. Nagyon nem.
Dudi válaszolt, nekem is ez rémlik, biztos le kell folytatni egy új berepülési programot a 30-assal, de nem kell szétkapni és újratervezni a fél gépet miatta.
 
  • Tetszik
Reactions: Loken
Megkezdődtek a konzultációk a Szu-57 eladásáról To-nak.
IDEX-2019
.
.
Blöff az egesz szerintem, sose fognak venni Szu-57-et, csak sakkjatek megy, es az USA-t ijesztgetik. Abban is biztos vagyok, hogy az Sz-400 uzletböl se lesz vegul semmi, vagy csak valami nagyon szimbolikus dolog.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni
.
.
Blöff az egesz szerintem, sose fognak venni Szu-57-et, csak sakkjatek megy, es az USA-t ijesztgetik. Abban is biztos vagyok, hogy az Sz-400 uzletböl se lesz vegul semmi, vagy csak valami nagyon szimbolikus dolog.

Sz-400 már eldöntött dolog, júliusban érkeznek az első szállítmányok Törökországba. A Szu-57-es dolog nyilván az amerikaiaknak szól, hogy ne spekuláljanak és szállítsák le az F-35 gépeket.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Ezen a képen nem egyértlemű, hogy egyátalán be van-e szerelve, de az biztos, hogy már nem a baloldali hajtómű gondolában van a 30-as gyártmány.
Kizárásos alapon akkor valószínű a jobboldaliba tették át.
A kifejezetten a 30-as gyártmány légi tesztjeihez átalakított 52-es T-50-est csak a 117-es hajtóművel reptetni ugyanis sok értelme nincs.

36038_1555679703.jpg
 
Sz-400 már eldöntött dolog, júliusban érkeznek az első szállítmányok Törökországba. A Szu-57-es dolog nyilván az amerikaiaknak szól, hogy ne spekuláljanak és szállítsák le az F-35 gépeket.
.
.
Nem vagyok oroszellenes, de itt szkeptikus vagyok, es barmiröl is szolnak a jövöidös hirek az Sz-400-rol, hiszem ha latom... A törökök NATO tagkent nem tudnak kettös jatekot jatszani, barmennyire is szeretnenek, USA es Oroszo. egyszerre nem megy.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni