Valóbanhttp://russianplanes.net/id145423 Ez egy jó kép.
Valamiért úgy érzem, ebből is háttérkép lesz 
Vagy az orosz gépeknek nincs is rá szükség ?
Boki,
Te mit tudsz a Szu-30SzM-ek adatairól? Neked is feltűnt, hogy az SzM bár szinte azonos az export MKI/MKA/MKM gépekkel, mégis sokkal energikusabb? Ilyen meredek felszállásra az export változatok nem nagyon voltak képesek. MIkor 2007-ben láttam felszállni a Szu-30MKM prototípusát, az is szinte megállt a levegőben, mikor emelkedett 70 fokos szögben. Papron a gép tolóerő/tömeg aránya még egy légibemutatón is kb ott van, ahol a mi Gripenjeink. Erre meg azt látom, hogy az SzM-ek a normál kiképzési repülésnél is sokkal dinamikusabbak.
Az új típusok is képesek csak úgy kell repülniük mint az AC-130-nak ami nem feltétlen életbiztosítás rendes légvédelem ellen.
Készséggel aláírom, hogy mindennel el vannak maradva a nyugati gépekkel kapcsolatban, beleértve a meglevő eszközök rendszerbe állítását is, azokkal szerzett tapasztalatokat is... De a múltkori vitában elhangzott 20-25 év is a legtöbb szempontból túlzás volt (bár ez a rendszerben levő dolgok is megérne egy vitát), de most már a duplájára nőtt a lemaradás, alig pár nap alatt?Zotyek, hidd el, ha megkaparászod egy kicsit a felszint bizonyos esetekben ilyen különbségek derülnek ki.

Pl. a Szu-35Sz esetében az OLSz-35 tud célt megjelölni.Dudi, ezt hogy értetted? Mivel vezetik célra a bombákat ilyen esetben?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..