M
molnibalage
Guest
Csak a margóra. Amikor volt pénz akkor sem haladtak jobban. Mai napig emlékszem a 2006/07-es tervekre. Ok, jött a 2008-as válság. Aztán a módosított tervek közelében sincsenek.Roni
Van egy jó munkád,jól keresel. Eltervezed, hogy kb 2 év múlva összeszeded a pénzt és veszel egy új kocsit. Közben eldicsekszel ismerősöknek, haveroknak , családnak ezzel. Mikor már majdnem sínen vagy jön egy gazdasági válság, lecsökken a béred rosszabb esetben elbocsátanak. Esett a kocsivásárlás.Kezdheted újból a tervezést, gyüjtést. Most akkor trollkodtál mikor mindenkinek azt beszélted, hogy kocsit veszel?
A 2012/13 körüli PAK-FA tervek 48 db gép legyártásával számoltak 2018/20 magasságában sanszosan új hajtóművel. Az eredmény ismert. Az oroszok túltejesítenek, de ez valahogy látszik az ország színvonalán is. A világ legnagyobb ásványkincs vagyonán ülnek és valahogy nem látszik ez annyira az életszínvonal emelkedésen is. A fejlesztéseknél is részben a hh öröksége viszi őket tovább, de amikor radikálisan úgy dolgot kell csinálni, akkor nagyon kezd megakadni a történet.
Nincs mit ezen szépíteni, nagyotmondásban az oroszok azért eléggé feketeövesek voltak és érdekes módon a hh utáni pénztelen időkben volt ez szinte a legnagyobb.
A jenkik a nagyot álmodásban feketeövesek, ami után aztán sokszor ránéztek az eredményre és még azt sem rendszeresítették, ami az adott korban űberelt volna szitne minden rendszert, csak a saját irreálisan magas mércéjüknek nem felelt meg. (Pl. a Mauler) Meg ott mostanában koncepcionális szinten hajlamosak túltolni a bringát és születnek teljesen nevetséges elvárások alapján torz eszközök.