Especiel hidropneumatikus rugózása nem volt (torziós rugózása volt), az első ellendugattyús motorok szörnyen megbízhatatlanok voltak, de az tény, hogy a T-64 sok szempontból a korszakának legjobb harckocsijának tekinthető.
Apró probléma, hogy a pletykák szerint a motor alsó részéhez nem férsz hozzá beépített állapotban, márpedig így sok karbantartási feladatot nem tudsz ellátni, amit egy V elrendezésűnél (ahol a hengerfej ugye hozzáférhető) simán megcsinálsz a motor kiszerelése nélkül is....
Ahogy a T-64 esetében, feltehetően itt is majd hosszas út fog elvezetni addig, amíg sikerül minden tervezési és kivitelezési problémát megoldani. Viszont itt jön a kérdés, hogy megéri-e a plusz rizikót az "új" technológiai megoldás...
Ezt nem értem. Ha utólag szerelik rá, akkor már nem is jó?
Apró probléma, hogy a T-14 még inkább csak prototípus, nagyon-nagyon-nagyon nagy jóindulattal előszériás jármű.
A távirányított torony pedig más harcjárműveknél régóta téma.
Az Armata-ajnározáshoz pedig egy apróság - annak köszönhetően, hogy úgy döntöttek, ahogy (személyzet a test elején, a torony középen, nagy méretű lőszertároló a testben), a T-14 hatalmas lett. A teste nagyobb, mint az Abramsé, és a toronnyal együtt magasabb annál. Ez a korábbi (minél kisebb célfelület nyújtására törekvő) szovjet/orosz tervezési gyakorlattal szöges ellentétbe megy.